استانی 20:05 - 28 خرداد 1400

۵۳ درصد شعب اخذ رأی کرمان پایش تصویری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمید شمس الدینی عصر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه چهار مؤلفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را در انتخابات مدنظر داریم، افزود: یکی از مباحث مهم در بحث انتخابات تأمین امنیت که از زمان شروع انتخابات به شکل ویژه مورد توجه است.

وی با بیان این مطلب که فعالیت کمیته امنیتی ستاد انتخابات تا زمان پایان انتخابات ادامه دارد، بیان داشت: یکی از مسائل بسیار مهم و شگردهای بدخواهان نظام استفاده از تخلیه تلفنی است که در این زمینه هیچکس مصونیت ندارد چراکه به شیوه‌های مختلف در این زمینه فعالیت می‌شود لذا توصیه می‌شود به این مسئله توجه شود.

رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه مجوز رسانه‌های خارجی در استان‌ها توسط وزارت ارشاد صادر می‌شود، عنوان کرد: بالغ بر ۱۰ هزار نیرو فقط برای شعبات اخذ رأی در نظر گرفته شده است که متشکل از نیروهای انتظامی و بسیجی هستند.

۴۰ درصد نیروی انتظامی برای امنیت عمومی فعالیت می‌کنند

شمس الدینی ادامه داد: بالغ بر ۴۰ درصد نیروی انتظامی برای امنیت عمومی فعالیت می‌کنند همچنین بسیج، سپاه، ارتش، نیروهای امنیتی و سپاه قدس در جنوب کرمان برای تأمین امنیت در زمینه‌های مختلف مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۵۳ درصد شعب اخذ رأی استان، پایش تصویری می‌شود، بیان داشت: روشنی شعب در شب مورد تاکید قرار گرفته است همچنین در بحث صندوق‌های سیار، تلاش بر این است که مسائل امنیتی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد از طرف دیگر شعب سیار مجهز به دوربین‌های البسه هستند.


11111748
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است