استانی 22:40 - 08 آذر 1401

شهرداران استان بوشهر به پروژه‌های عمرانی نیمه تمام توجه جدی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان سه شنبه شب در نشست با شهرداران استان بوشهر گفت: توجه جدی شهرداری‌های استان بوشهر به انجام پروژه‌های عمرانی با بهره مندی از منابع مختلف از جمله ارزش افزوده با اولویت اتمام پروژه‌های نیمه تمام، جلوگیری از زمین خواری و تغییر کاربری‌های غیر مجاز، جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه و جدی گرفتن جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها ضروری است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: شهرداران با تصمیمات تأثیر گذار در فرصت باقی مانده فعالیت‌های خود را طوری برنامه ریزی کنند که تا دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی گفت: شهرداری‌ها بر ساخت و سازهای تحت نظارت خود در چارچوب طرح‌های جامع و تفصیلی شهرها، با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا پایان سال و ضرورت ایجاد محیطی شاداب، با طراوت و در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی نظارت جدی داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت گردشگری استان به خصوص در شهرهای، دیلم، گناوه، بوشهر، کنگان و در راستای افزایش سطح رفاه عمومی مسافران شهرداری‌ها نسبت به احداث پارکینگ و کمپینگ اقدام کنند.


11751586
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است