استانی 15:22 - 28 اردیبهشت 1400
ایسنا/مازندران معاون‌توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران از پیش‌بینی آخرین وضعیت آب و هوا در این شهرستان خبر داد.

پیش‌بینی آخرین وضعیت آب و هوا در مازندران

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیش بینی وضع هوای مازندران، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش محسوس دما و وزش باد گرم و از بعدازظهر با افزایش ابر، وزش باد، گاهی شدید و رگبار و رعدوبرق پراکنده همراه است.

وی افزود: در روز چهار‏شنبه ۲۹ اردیبهشت، مناطق ساحلی و جلگه ای، نیمه ابری همراه با کاهش دما و از اواخر روز با افزایش ابر و وزش باد همراه است و همچنین در ارتفاعات نیز آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با  کاهش دما که از بعدازظهر با رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده خواهد بود.

معاون توسعه وپیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: در روز پنج‏شنبه هفته‌ی جاری آسمان استان نیمه ابری خواهد بود و از روز 

جمعه ۳۱ اردیبهشت تا یکشنبه ۲ خرداد، وضعیت جوی استان، صاف تانیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و بعدازظهر در ارتفاعات با رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام


11072102
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است