استانی 15:53 - 03 آذر 1401

مسئولان از مطالبه گری دانشجویان استقبال کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه بعدازظهر پنجشنبه در گردهمایی سراسری دانشجویان بسیجی گلستان اظهار کرد: امام راحل بسیج را شجره طیبه تعبیر کردند، این شجره طیبه تا امروز در برابر شجره خبیثه و مقابله جبهه حق و باطل به وظایف خود به خوبی عمل کرده است.

استاندار گلستان افزود: زندگی به معنای عقیده و جهاد برای عقیده است و باید امانتی سنگینی که بر دوش ما نهاده شده را به سلامت به سر منزل مقصود برسانیم.

وی گفت: در طول تاریخ جبهه باطل با ترفندهایی اجازه نداد، امامان ما حکومت اسلامی بر مبنای دستورات الهی را به ثمر برسانند و همواره با تهدید، تحریم، محاصره و کشتار مانع از شکل‌گیری اسلامی شدند.

زنگانه ادامه داد: جبهه کفر، اسلامی که در بطن حکومت ما وجود دارد و می‌تواند مردم و نظام قوی را شکل دهد، نمی‌توانند تحمل کنند.

وی با اشاره به آیات و روایت اسلامی بیان کرد: یهودیان و انصار از شما راضی نخواهند شد مگر آنکه شما دست از دین خود بکشید زیرا با اصل اسلام مشکل دارند.

استاندار گلستان بیان کرد: قوم ثمود و عاد علی رغم پیشرفت‌های بزرگی که در زمان خودشان داشتند در دو ویژگی طغیان و فساد در زمین مشترک بودند که همین دو عامل منجر به هلاکت آنها شد و امروز آمریکا و اسرائیل هم با جنگ و کشتار بی‌رحمانه در زمین طغیان می‌کنند و طبق سنت الهی نابود خواهند شد.

زنگانه با بیان اینکه امروز در عرصه دفاع مطهر در دفاع از جمهوری اسلامی قرار داریم، تصریح کرد: عرصه جنگ سخت تمام شده اما جنگ در قالب جنگ نرم، جنگ ترکیبی و جنگ سیاسی ادامه دارد و بسیجیان افسران این جنگ نرم هستند.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس شهدا و جانبازان به درجه رفیع شهادت و سعادت می‌رسیدند اما در جنگ نرم افرادی را که از دست می‌دهیم سقوط می‌کنند به همین. دلیل عرصه جنگ نرم بسیار سخت‌تر و مهم‌تر است.

استاندار گلستان بیان کرد: امروز باید همه به وظیفه تاریخی خود در قبال شهدا و امام به خوبی عمل کنیم و با جهاد تبیین و دوری از منازعه مانع از ضعف جامعه اسلامی شویم.

زنگانه تاکید کرد: شما بسیجیان افسران دفاع مطهر در شبیخون ناجوانمردانه دشمن هستید و بدانید که جهاد در راه رفع مشکلات اقتصادی مردم بسیار مقدس است.

وی گفت: در مبارزه با اغتشاشات افراد گول خورده، هیجان زده، احساساتی و لیدرهای اغتشاشات همه با هم بودند و چاره‌ای به جز ایثار گذشت و صبوری راهبردی نداشتیم و این خویشتنداری داری هوشمندانه مردم، نیروی انتظامی و مسئولان دشمنان را عصبانی کرد.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: خواهران بسیجی در مدارس دخترانه و برادران در مدارس پسرانه به شبهات پاسخ دهند و اجازه ندهند سوالات انبوه در ذهن جوانان باقی نماند و مثل زخم از جایی بیرون بزند.

زنگانه با بیان اینکه بسیجیان بهترین افراد برای پاسخگویی شبهات هستند، گفت: جنبش دانشجویی ما همیشه استکبارستیز بوده و هیچ مسئولی حق ندارد از مطالبه گری به آنها ناراحت شود.

وی ادامه داد: مطالبه گری باید در همه عرصه‌های اقتصادی، سبک زندگی، فرهنگی و عرصه‌های مختلف انجام شود و باید مسئولان دست از کارهای نمایشی در برابر این مطالبه گری ها بردارند.

استاندار گلستان اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد بحران ارزشی و آرمان زدایی است که برای مقابله با آن باید برنامه داشته باشیم.


11747087
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است