اجتماعی 17:51 - 28 خرداد 1400
ریاست سازمان ثبت احوال کشور و هیئت همراه از نحوه خدمات دهی مناطق ثبت احوال و دفاتر پیشخوان در روز برگزاری انتخابات بازدید کردند.

بازدیدرییس ثبت احوال ازخدمات دهی دفاتر پیشخوان در روزانتخابات/تحویل شناسنامه واستعلام شماره ملی

به گزارش ایسنا، بر اساس پیگیری خبرنگار ایسنا سازمان ثبت احوال اعلام کرد که ادارات این سازمان از روز گذشته تا امروز ۲۸ خرداد روز انتخابات به صورت اضطراری و برای تسهیل خدمات رسانی به شهروندان دایر هستند و برای صدور و تحویل شناسنامه المثنی و نیز پاسخگویی به استعلام شماره ملی توسط شهروندان متقاضی  خدمات ارائه می می دهند.

در بازدید امروز جمعه حمید درخشان نیا معاون وزیر کشور همراه با معاونین، مشاورین، مدیران کل ستادی و نیز مدیرکل ثبت احوال استان تهران همزمان با برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر نحوه انجام وظیفه همکاران سازمان و کارکنان دفاتر پیشخوان در زمینه اخذ درخواست، تحویل شناسنامه المثنی و نیز پاسخگویی به استعلام شماره ملی توسط شهروندان متقاضی نظارت به عمل آمد.

بر اساس اعلام دفتر روابط عمومی و همکاریهای بین الملل ثبت احوال طبق مشاهدات به عمل آمده بیشترین موارد درخواست متقاضیان را همین استعلام شماره ملی تشکیل می دهد که در اسرع زمان به آن پاسخ داده می شود.

انتهای پیام


11111556
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس ستاد انتخابات استان تهران از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: امکان استعلام تاریخچه پلاک، دریافت کروکی الکترونیکی و استعلام تخلفات حوزه حجاب در برنامه کاربردی پلیس من فراهم شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای عالی کار گفت: پیشنهاد جامعه کارگری برای دستمزد ۱۴۰۳ مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که انتظار می‌رود دولت با ۷۵ درصد آن موافقت کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حریق در انبار چلوکبابی معروف تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ملاقات مجازی رئیس کل دادگستری استان تهران با زندانیان در آخرین روز کاری سال جاری سبب آزادی هشت نفر از زندانیان و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» محمودی از آماده باش بیش از ۱۲ هزار امدادگر هلال احمر در روزهای پیش رو خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تحقق هدف‌گذاری اجرای آسفالت و اصلاح تقاطع‌های ناقص پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز فعالیت شاتل سرویس گردشگری در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» «پل طبیعت» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به مناسبت سال‌نو سه‌شنبه ۲۹ اسفند ماه، ساعت ۲۳:۰۰ نورافشانی ویژه خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر ستاد حقوق بشر طی سخنانی در جریان نشست شورای حقوق بشر درباره به‌اصطلاح هیئت حقیقت‌یاب گفت: گزارش این هیئت مشروعیت‌بخشی به ادعا‌های بی‌اساسی است که مکررا در رسانه‌های ضد ایرانی مطرح شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است