علمی فناوری 12:05 - 08 تیر 1403
مدیر کل روابط عمومی سازمان ملی سنجش گفت: تاکنون بیش از ۳۵ هزار نفر برای دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ثبت نام و انتخاب رشته کرده‌اند.

ثبت نام بیش از ۳۵ هزار نفر برای دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

علیرضا کریمیان مدیر کل روابط عمومی سازمان ملی سنجش گفت: تا کنون بیش از ۳۵هزار نفر برای دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ثبت نام و انتخاب رشته کرده‌اند و فردا ۹ تیر مهلت ثبت نام و انتخاب رشته پایان می‌یابد.

وی بیان کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳، داوطلبانی که تا سوم تیرماه اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز شنبه به تاریخ نهم تیر نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

کریمیان بیان کرد: داوطلبان ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای یاد شده و مندرجات این اطلاعیه، به سایت سازمان ملی سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، در صورت تمایل تا پایان نهم تیر فرصت دارند تا نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.


12067961
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» AMD دو پردازنده‌ جدید از سری رایزن ۵۰۰۰ را حدود یک ماه آینده عرضه خواهد کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ظاهراً اپل قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ هدفون‌های جدیدی مجهز به دوربین راهی بازار کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در نشست خبری که در محل نمایشگاه الکامپ برگزار شد به ارائه گزارش هزار روزه خدمات این سازمان پرداخت.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ظاهراً به‌روزرسانی تیر ماه ویندوز ۱۱ موجب مختل‌ شدن عملکرد تسکبار برخی از کاربران این سیستم‌عامل شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» به گفته مدیر برنامه ملی میکروالکترونیک بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال برای توسعه فناوری میکروالکترونیک در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری پیش بینی شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شرکت ZTE گوشی هوشمند Axon A41 را با تراشه‌ اسنپدراگون ۸۷۰ و قیمت بسیار پایین نسبت‌ به زمان عرضه‌ اولیه‌ این محصول به‌ فروش می‌رساند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جهاد دانشگاهی گفت: محققان جهاد دانشگاهی ۶۴۰ موضوع و دانش فنی را تولید کرده‌اند که می‌تواند برای جلب مشارکت مردم استفاده شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شاهین فقیری دانشــجوی مقطع دکتری تخصصی دانشکده مهندسی مکانیک دانشــگاه صنعتی شــریف، برگزیده سی و یکمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در ســال ۱۴۰۲ شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر علوم از ارسال نامه به بنیاد ملی نخبگان خبر داد و گفت: تا از این طریق دانشجویان نمونه کشوری هم جزو بنیاد ملی نخبگان قرار گرفته و خارج از فراخوان جذب هیات علمی شوند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر بهداشت از افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی طی سه سال اخیر خبر داد و گفت: در طول تاریخ انقلاب دوره سه ساله دولت آیت الله رئیسی رشد آموزش علوم پزشکی از نظر کمی و کیفی بی نظیر بوده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است