استانی 23:07 - 05 خرداد 1401

ضرورت افزایش نقش آفرینی اقتصاد ایران در حوزه های منطقه ای و محلی

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان خاندوزی عصر پنج شنبه به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در بیست و دومین سفر استانی رئیس جمهوری به استان تهران، با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان قدس با بیان اینکه دولت در تلاش است تا بتواند اتاق طراحی اقتصاد منطقه را راه‌اندازی کند گفت: ایده دولت سیزدهم این است که صحبت کردن از اقتصاد و منافع ملی نباید فقط به مناسبت‌ها موکول شود.

خاندوزی بیان داشت: در هر زمان که از منافع عمومی صحبت می‌شود باید از ظرفیت افراد صاحب نظر و بنگاه‌های اقتصادی منطقه‌ای نیز بهره گرفته شود تا ما شاهد این باشیم که توان بخش عمومی و خصوصی کشور به شکل هم افزایی به کار گرفته شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تأکید بر ضرورت کمک دولت به تحقق درخواست‌های بنگاه‌های اقتصادی و تولیدکنندگان محلی افزود: ضروری است نقش آفرینی اقتصاد ایران در حوزه‌های منطقه‌ای و محلی افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات تبصره ۱۸ و بودجه ۱۴۰۱ و مواردی مانند اینها جز نقاط اولویت دار هستند گفت: این موارد باید توسط مسئولان محلی و کمک دولت، پیگیری شوند چرا که این پیگیری‌ها موجب خواهد شد تا برای سال‌های آینده، ضمن افزایش ظرفیت اقتصادی، ظرفیت‌های عمومی و بخش‌های خصوصی و بازیگران اقتصادی نیز در توسعه شهرستان قدس، نقش خود را ایفا کنند.


11574579
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است