اجتماعی 09:05 - 08 آذر 1401

هیچ فردی با هزینه شهرداری به قطر نرفته است

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی اخبار مطرح شده مبنی بر سفر تعدادی از پرسنل شهرداری تهران به قطر برای دیدن بازی‌های جام جهانی فوتبال گفت: در کمیته سفرهای خارجی کارکنان شهرداری تهران موضوعی در رابطه با سفر به قطر برای جام جهانی تصویب نشده است و هیچ بخشی الزامی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه ممکن است برخی برای سفر به قطر رفته باشند گفت: اگر افرادی به این سفر رفته اند که حداکثر ۲ یا ۳ نفر از نیروهای شهرداری تهران هستند با هزینه شخصی خودشان بوده است.

محمدخانی در پاسخ به سوال خبرگزاری مهر مبنی بر اینکه آیا شهرداری تهران کمک مالی به تیم ملی فوتبال داشته است اظهار کرد: معاونت اجتماعی شهرداری تهران جلساتی با مسئولان تیم ملی و وزارت ورزش داشته است و همراهی با تیم ملی انجام شده و جز طراحی و تولید پرچم‌های هواداری اقدامی در حوزه کمک مستقیمی نداشته‌ایم.

سخنگوی شهرداری تهران در پاسخ به دیگر سوال مهر درباره جزئیات خسارات وارده به مترو در جریان اغتشاشات اخیر گفت: برای بررسی خسارت‌های مترو و آسیب‌های که به اموال عمومی وارد شده شهرداری موظف به پیگیری موضوع است.

وی ادامه داد: در حقیقت تا جایی که ممکن است تلاش کردیم در حمل و نقل عمومی و خدمات شهری آسیب‌های وارده از سوی آشوبگران را رفع و ضرر حداقلی به زندگی مردم وارد کند به شکلی که در بسیاری شب‌ها تا صبح اثری از آشوب‌ها در معابر مشاهده نمی‌شد.

محمدخانی گفت: از سوی دیگر نمی‌شود عده‌ای به اموال عمومی آسیب بزنند، تخریب کنند و مردم تهران هزینه آن را پرداخت کنند و بار دیگر این دارایی‌های شهر خریداری یا تعمیر شوند البته این تنها زیان‌های مستقیم است و زیان‌های غیر مستقیمی هم وجود دارد لذا شهرداری تهران با جدیت این موضوعات را پیگیری می‌کند.


11750732
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس راهور پایتخت از کاهش ۲۲ درصدی تصادفات در ۴ ماه اخیر خبر داد و گفت: ۴۷ درصد از فوتی‌ها ناشی از تصادفات موتورسیکلت سواران است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شیری گفت: با بهره‌برداری جایگاه سوخت محله مشیریه، کمبود‌های این حوزه برطرف می شود و توزیع سوخت در منطقه ۱۵ تسهیل خواهد یافت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از آغاز تور‌های گردشگری پیاده در اول فروردین ۱۴۰۳ خبرداد و گفت: مردم برای اطلاع از زمان این تور‌ها می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از آغاز تور‌های گردشگری پیاده در اول فروردین ۱۴۰۳ خبرداد و گفت: مردم برای اطلاع از زمان این تور‌ها می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حداقل حقوق کارگران برای سال ۱۴۰۳ در نشست شورای عالی کار با ۳۵.۳ درصد افزایش نسبت به سال جاری تعیین شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس ستاد انتخابات استان تهران از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: امکان استعلام تاریخچه پلاک، دریافت کروکی الکترونیکی و استعلام تخلفات حوزه حجاب در برنامه کاربردی پلیس من فراهم شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای عالی کار گفت: پیشنهاد جامعه کارگری برای دستمزد ۱۴۰۳ مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که انتظار می‌رود دولت با ۷۵ درصد آن موافقت کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حریق در انبار چلوکبابی معروف تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ملاقات مجازی رئیس کل دادگستری استان تهران با زندانیان در آخرین روز کاری سال جاری سبب آزادی هشت نفر از زندانیان و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است