سیاسی 00:05 - 15 مهر 1403
کارشناس سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی باید سرجای خود بنشیند و به خود اجازه حمله به کشور‌های همسایه را ندهد.

دفاع از جمهوری اسلامی ایران حق مسلم ما است

میرابیان کارشناس سیاسی درباره عملیات موشکی موفقیت‌آمیز ایران به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی گفت: عملیاتی که صورت گرفت در چارچوب خط  دفاع از تمامیت ارضی و صیانت کشور بود. وزیر امورخارجه کشورمان در طی نامه‌ای به سازمان ملل این موضوع را رسما اعلام کرده است.

وی ادامه داد: همچنین آقای عراقچی در تماس تلفنی که با وزاری خارجه کشور‌های آلمان، انگلیس و فرانسه داشته ابراز داشته است که دفاع از جمهوری اسلامی ایران حق مسلم ما است؛ به دلیل اینکه قبلا حریم کشور مورد تجاوز قرار گرفته ما حق پاسخگویی داریم و باید رژیم صهیونیستی پیامد‌های آن را بپذیرد. اگر به هر نحوی نپذیرد، طبق اعلام مسئولان حملات ایران ویران‌کننده‌تر و گسترده‌تر خواهد بود. 

او در ادامه گفت: بعد از شهادت اسماعیل هنیه، اروپا و آمریکا مدام به ایران پیام ارسال می‌کردند که اگر ایران به این ترور واکنش نشان دهد، مذاکرات و آتش بس بهم هم می‌خورد. جمهوری اسلامی ایران برای ابراز حسن نیت و برای اینکه واکنش ایران وارد آتش بس نشود، نجابت و خویشتن‌داری به خرج داد. اما در پایان، طرف مقابل یعنی رژیم صهیونیستی نشان داد که تمام وعده‌هایش کذب و دروغ است و آقای پزشکیان هم به این موضوع اشاره کردند؛ لذا جمهوری اسلامی ایران به این موضوع واکنش نشان داد. 

او درباره اظهارات چند شب گذشته نتانیاهو خطاب به ایران ابراز داشت: حرف‌های نتانیاهو مزخرف است و برای او امر مشتبه شده بود. نتانیاهو فکر کرد که سکوت و نجابت جمهوری اسلامی ایران دلایل بر ضعف دارد. اگر خط رسانه‌های غربی را هم ببینید، آنها هم همین فکر را می‌کردند. حرف‌های نتانیاهو بزرگتر از دهانش بوده است.

میرابیان گفت:  رژیم صهیونیستی باید سرجای خود بنشیند و به خود اجازه حمله به کشور‌های همسایه را ندهد. ما به آمریکا هم اعلام کرده‌ایم که اگر آنها قصد دخالت داشته باشند و از رژیم اسرائیل حمایت و پشتیبانی کنند، تمام اهداف آمریکا برای جمهوری اسلامی ایران مشروع خواهد بود. 

 میرابیان در آخر گفت: این عملیات پیامد شهادت سیدحسن نصرالله و شهید هنیه بوده است. چرا که رژیم صهیونیستی قصد داشت تا حاکمیت جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد. ما هم پاسخ گستاخی رژیم صهیونیستی را دادیم.

خبرنگار: مهسا حنیفه


12101013
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی باید سرجای خود بنشیند و به خود اجازه حمله به کشور‌های همسایه را ندهد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه حملات نظامی آمریکا و انگلیس به بخش‌هایی از صنعا، الحدیده و دیگر مناطق یمن را به شدت محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل منطقه گفت: وعده صادق ۲ برای جلوگیری از نظم نوین اسرائیل، تلاش برای بازدارندگی و مهار ماشین جنگی رژیم صهیونیستی بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور در پیامی به همایش گرامیداشت روز ملی دامپزشکی تصریح کرد: دامپزشکان به عنوان حافظان خط مقدم تأمین امنیت غذا، از ارکان اصلی در ارتقای سلامت جامعه هستند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عبدالله گنجی شایعه ترور سردار قاآنی را تکذیب کرد و آن را جزئی از عملیات روانی بعد از خطبه جمعه نصر دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست سران قوا امشب برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: دولت علاوه بر حمایت از توسعه هوش مصنوعی، در زمینه هماهنگی دستگاه‌های مربوطه مشارکت فعال خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه گفت: برای هر عملی یک عکس‌العملی از سوی ایران به صورت متناسب و مشابه خواهد بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه گفت: ایران در هر شرایطی در کنار مقاومت خواهد ایستاد و هرگونه تهاجم به ایران توسط رژیم اسرائیل با پاسخ قوی‌تر مواجه خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیران کل و مسئولان گروه‌های مقاومت فلسطینی در دیدار با عراقچی، از حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مشروع ملت‌های منطقه علیه اشغالگری صهیونیستی تقدیر کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است