بین‌الملل 13:15 - 27 خرداد 1403
مدودف کنفرانس صلح اوکراین در سوئیس را با کتاب دهکده حیوانات مقایسه کرد.

واکنش مدودف به کنفرانس صلح اوکراین در سوئیس 

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه، کنفرانس صلح اوکراین در سوئیس را «ناب‌ترین سوررئالیسم» خواند.

او در کانال تلگرامی خود خاطرنشان کرد: «این مزرعه حیوانات سوئیسی سوررئالیسم خالص است. کافکا و اورول با عصبانیت در حاشیه سیگار می‌کشند.»

به گفته مدودف، هیچ یک از شرکت کنندگان در مجمع صلح نمی‌دانند که در آنجا چه می‌کنند و چه نقشی دارند. او مبتکران کنفرانس را «چوپانان سوئیسی» خواند که «فقط حیوانات تایید شده را دعوت کردند.»

علاوه بر این، معاون شورای امنیت ملی روسیه خاطرنشان کرد که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا «به‌طور نامرئی در رأس گله حضور دارد»، علی‌رغم این واقعیت که «خانواده‌اش به دلیل زوال عقل پیشرونده او را رها نکردند» و او خیلی وقت پیش «ارتباطش را با واقعیت قطع کرد». 

به طور کلی، این سیاستمدار نشست سران در سوئیس را یک رویداد کسل کننده ارزیابی کرد.

مترجم: اعظم پورکند


12064096
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری معتقدند ادامه جنگ غزه موجب تعمیق اختلافات میان آمریکا و اسرائیل شده تا جایی که نخست وزیر اسرائیل به دنبال شکست بایدن در انتخابات است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ترکیه نسبت به خطر درگیری هسته‌ای به دلیل حمله اوکراین به غیرنظامیان در کریمه هشدار داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یکی از اعضای جنبش حماس اعلام کرد که ادعای یک روزنامه غربی مبنی بر انتقال دفتر حماس از قطر به عراق کذب است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر چین عرضه کالا‌های چینی را عامل کاهش فشار تورم جهانی دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» خبرگزاری فرانسه تاکید کرد که برخلاف ادعای رژیم صهیونیستی، تانک این رژیم به دفتر خبرگزاری این کشور در غزه شیلک کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ادعا می‌شود که مشاور ارشد جو بایدن به حزب الله هشدار داده که نمی‌تواند اسرائیل را برای حمله نکردن به لبنان مهار کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ادعا می‌شود که مشاور ارشد جو بایدن به حزب الله هشدار داده که نمی‌تواند اسرائیل را برای حمله نکردن به لبنان مهار کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان ویکی‌لیکس در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که جولیان آسانژ روز سه‌شنبه زندان بلمارش واقع در لندن را پس از ۱۹۰۱ روز حبس ترک کرد و سوار بر هواپیما از انگلیس عازم وطنش استرالیا شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غرب شهر غزه خواهر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به شهادت رسیده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی حمله کی‌یف به خاک روسیه با اجازه آمریکا، مسکو تهدید کرد که انتقام کودکانی را که در این حمله کشته شدند از آمریکا خواهد گرفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است