استانی 16:28 - 29 اردیبهشت 1401

مهم‌ترین رسالت امروز روابط عمومی‌ها در پیشوا حوزه جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار شهرستان پیشوا ظهر پنج شنبه در آئین بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی با اشاره به اینکه کار در روابط عمومی با فعالیت در حوزه خبرنگاری متفاوت است اظهار داشت: فقط یکی از وظایف روابط عمومی‌ها در حوزه تدوین و نگارش خبر است در صورتی که نقش‌ها و وظایف متعددی برای کارگزاران این حوزه تعریف شده است.

وی افزود: تلاشگران حوزه روابط‌عمومی نقش مؤثری در ایجاد آرامش در یک مجموعه بر عهده دارند و محیط روانی و اطلاعاتی سازمان را راهبری و ترسیم می‌کنند.

تاجیک نوری گفت: روابط عمومی در واقع صدای سازمان است و در عین آنکه مدافعه‌گری می‌کند نقشه یک مطالبه‌گر را بر عهده دارد؛ روابط عمومی مدافع‌گر سازمان و همپای مردم مطالبه‌گر دولت و سازمان‌ها است.

فرماندار پیشوا بیان داشت: یکی از مهم‌ترین رسالت روابط‌عمومی‌ها در حوزه جهاد تبیین است و فعالان این حوزه مورد خطاب رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین هستند.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین باید بر اساس شرایط و مقتضیات زمان صورت بگیرد افزود: امروز مسئله مهم جامعه، اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و عدالت‌محور کردن آن است که باید مورد توجه روابط‌عمومی‌ها قرار بگیرد و در این طرح و اصلاح نظام اقتصادی کشور فعال و جهادی عمل کنند، جهاد تبیین فقط در حوزه اصل و اساس موضوعات بنیادین انقلاب اسلامی نیست بلکه به اجزای آنکه می‌تواند این بنیان را تحکیم بخشد نیز می‌پردازد و یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه فضای مجازی است که تبلور کار روابط عمومی‌ها است و باید نسبت به تولید محتوا و استفاده مؤثر از این فضا، دغدغه‌مند باشند.


11566676
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است