استانی 18:13 - 01 بهمن 1400

پنج فوتی و دو مصدوم در دو حادثه واژگونی پراید و سمند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین در تماس اولی که با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین گرفته شد خبر از واژگونی خودرو پراید در محور قزوین به سمت تهران روبروی پمپ بنزین وحدت داشت که سریعاً آمبولانس‌های پایگاه زیباشهر و عوارضی ۲ به همراه به محل حادثه اعزام شدند.

دو مصدوم حادثه با انجام اقدامات درمانی پیشرفته توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل حادثه و به علت آسیب‌های وارده جهت انجام ادامه روند درمان به بیمارستان رجایی قزوین منتقل شدند.

متأسفانه فوتی‌ها خانم ۴۰ ساله، آقا ۴۰ ساله و یک کودک شش ماهه به علت شدت حادثه و آسیب‌های وارده در محل حادثه فوت کردند و تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

در تماس دومی که با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین گرفته شد خبر از واژگونی خودرو سمند در محور قزوین به سمت رشت بعد از تونل بزرگ داشت که سریعاً آمبولانس‌های پایگاه کوهین و آقابابا به محل حادثه اعزام شدند.

در این تصادف که دو مصدوم داشت که هردو مصدوم حادثه به علت شدت حادثه فوت کردند.

متأسفانه آقا ۵۹ ساله و آقا ۳۷ ساله به علت شدت حادثه و آسیب‌های وارده در محل حادثه فوت کردند و تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه گردید.


11420277
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است