استانی 18:46 - 11 فروردین 1402

تصحیح اوراق امتحانات نهایی الکترونیکی می‌شود

کلام الله صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدیریت مدیران مدارس استان اردبیل بر پایه روحیه جهادی و انقلابی استوار است.

وی مدیران مدارس را مدافعان حریم مدرسه و دانش آموزان دانست و خاطرنشان کرد: درایت و مشارکت دلسوزانه مدیران مدارس به آموزش و پرورش در راه پر فراز و نشیب تعلیم و تربیت یاری می‌رساند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل رمز موفقیت آموزش و پرورش را داشتن مدیران انقلابی، دلسوز و متعهد دانست و تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد تا احدی به مدیران دلسوز استان به هر نحوی اهانت کند چرا که مدیران تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا دانش آموزان با آرامش به تحصیل خود ادامه دهند.

صفری اقدامات انجام شده در راستای رتبه بندی فرهنگیان را یادآور شد و بیان کرد: رتبه بندی حق مسلم معلمان است و این امر بر کسی پوشیده نیست و در این راستا دولت و شخص وزیر آموزش و پرورش در تلاش هستند تا حقوق به حق معلمان محقق شود.

وی ادامه داد: در راستای تکریم، پاسخگویی و رسیدگی قانونمند و دقیق به اعتراضات همکاران فرهنگی میز تکریم و هیأت ممیزه استان و نواحی و مناطق با هدف خدمت به همکاران فرهنگی تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه امسال تصحیح اوراق امتحانات نهایی به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد، گفت: تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی حرکت به‌سوی عدالت آموزشی است.


11852593
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است