اجتماعی 10:24 - 28 خرداد 1403
مدیر بهزیستی شهر تهران از برگزاری مسابقات انتخابی فوتبال فرزندان پسر مراکز شبه خانواده در تیم نونهالان خبر داد.

پسران بهزیستی در راه فوتبال حرفه‌ای

پسران مراکز شبه خانواده در تست انتخابی باشگاه پیکان شرکت کردند و تعدادی از آنها نیز در تیم نونهالان و تیم نوجوانان انتخاب شدند.

مدیر بهزیستی شهرتهران گفت: ورزش غالباً نوجوانان را از رفتار‌های آسیب‌زا دور نگه می‌دارد و به آنها فرصت می‌دهد اوقات فراغت خود را با فعالیتی سالم و سازنده سپری کنند و هیجانات خود را بروز دهد. بنابراین، احتمال کمتری دارد که به سمت مواد مخدر و آسیب زا و یا دیگر رفتار‌های خطرساز کشیده شوند.

محمود برزگر در ادامه عنوان کرد: سبک زندگی نوجوانان در دنیای امروز با زندگی نوجوانان در نسل‌های گذشته تفاوت‌های ملموسی دارد. یکی از عواملی که به این تفاوت‌ها دامن زده، حضور گسترده‌ی دستگاه‌های دیجیتال، از موبایل گرفته تا لپ‌تاپ و... با وجود مزایای چشمگیری که دارند، به سبک زندگی بی‌تحرک نوجوان‌ها و به‌خطرافتادن سلامت آنها منجر شده‌اند و سلامت جسمی و روانی نوجوانان را تهدید می‌کند و در چنین وضعیتی، توجه به نقش ورزش در زندگی نوجوانان ضروری است.

وی در ادامه بیان کرد: فواید ورزش برای نوجوانان تقریباً هر نوع ورزشی می‌تواند برای نوجوانان مفید و سازنده باشد، به شرط آنکه به‌شکل اصولی و ایمن انجام شود.


12064322
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از به‌کارگیری حداکثر توان این ناوگان برای خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم چهلم شهدای خدمت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات‌رسانی این شرکت برای مراسم چهلم شهدای خدمت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات‌رسانی این شرکت برای مراسم چهلم شهدای خدمت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از رشد بیش از ۴۱ درصدی مجموع درآمد‌های واریزی به خزانه در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۰ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری سازندگان ویدئو توهین به یک سرباز در فضای مجازی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» باند قاچاق اقلام ورزشی در تهران منهدم شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: محور فیروزکوه ـ سواد کوه تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تا این لحظه مفقود شدن ۳ نفر به هلال‌احمر اعلام شده که تلاش امدادگران برای پیدا کردن آنها ادامه دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۷ تهران از آمادگی شهرداری برای برگزاری مراسم اربعین رئیس جمهور شهید و همراهانش در مصلای تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: جمهوری اسلامی ایران معتقد به تضارب آرا و افکار است و تاکید دارد که با انجام گفتگو و همفکری بر مبنای مبانی مشخص، بسیاری از مشکلات جهانی قابل حل است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است