سیاسی 19:33 - 28 شهریور 1403
حبیب‌الله عباسی فعالیت خود را از امروز به عنوان مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری آغاز کرد.

عباسی مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری شد

محمد مهدی رحیمی مدیرکل روابط عمومی پیشین ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «امروز بار مسئولیت روابط عمومی ریاست جمهوری از دوشم برداشته شد. خدای مهربان را تا پایان عمر بر توفیق ۳سال همراهی و خدمت به ‌شهید جمهور و درک محضر یکی از بهترین‌ها زیر آسمان خدا شاکرم. به برادر عزیزم آقای حبیب عباسی این مسئولیت را تبریک گفته و برای توفیقش در خدمتگزاری دعا می‌کنم.»


12094146
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه ضمن تشریح اقدامات انجام شده در پی اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان گفت که اقدامات حقوقی و بین‌المللی در این باره در دستور کار قرار دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر کشورمان در روسیه در دیدار سالانه وزیر امور خارجه روسیه با سفرای کشور‌های ساحلی خزر از آمادگی ایران برای میزبانی نشست نخست‌وزیران این کشور‌ها خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفیر اتحادیه اروپا در عراق در خصوص روابط دوجانبه، تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه رایزنی و گفتگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل سپاه طی پیامی به دبیرکل حزب‌الله لبنان جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر رویکرد غیرجناحی در حمایت از احزاب، خانه احزاب را از نهاد‌های اصلی تدوین چارچوب وفاق ملی دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر حمل و نقل ونزوئلا با وزیر دفاع و رئیس بخش ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور در تهران دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ ولیوند زمانی گفت: هر روز باید آمادگی مقابله با دشمن را داشته باشیم، زیرا دشمن از هر وسیله‌ای استفاده می‌کند تا به اهداف خود برسد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مجروحان حمله تروریستی لبنان عیادت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهوری اسلامی ایران باور قلبی مردم به نیت و عمل صادقانه دولت‌هایشان برای خدمتگزاری را نقطه قوت کشور‌های مستقل عنوان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن سالگرد استقلال و روز ملی جمهوری ارمنستان را به رئیس جمهور، نخست‌وزیر و مردم این کشور تبریک گفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است