بین‌الملل 19:28 - 27 خرداد 1403
شبکه ۱۲ اسرائیل اذعان کرد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موفق شده است توانمندی‌های خود را در نوار غزه بازیابی کند.

شبکه اسرائیلی: حماس قدرت خود را در غزه بازیابی کرده است

منابع صهیونیستی پس از گذشت ۹ ماه از جنگ علیه مردم غزه، بار‌ها به شکست سیاست‌های این رژیم در این جنگ اذعان کرده‌اند.

ب شبکه ۱۲ اسرائیل اذعان کرد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موفق شده است توانمندی‌های خود را در نوار غزه بازیابی کند.

این شبکه با اشاره به اختلاف شدید در میان سران صهیونیست بر سر جنگ غزه، به نقل از حزب لیکود که حزب حاکم بر این رژیم است، گزارش داد: «کسانی که از جنگ فرار کردند، نباید نخست وزیری را نصیحت کنند که آماده نیست هیچ امتیازی بدهد».

منظور این شبکه استعفای «بنی گانتز» و «گادی آیزنکوت» از کابینه بنیامین نتانیاهوست که کارشناسان تأکید دارند هدف از آن، تحت فشار قرار دادن نتانیاهو برای پذیرش پایان جنگ علیه غزه است.

لیکود همچنین گفت که «بنی گانتز تسلیم فشار‌های بین‌المللی شده و پیش از تکمیل اهداف جنگ و بازگرداندن ربوده‌شدگان، برای پایان آن، اعلام آمادگی کرده است».

در پی کارشکنی نتانیاهو بر سر توافق تبادل اسرا و پایان جنگ غزه، مسئولان اسرائیل به شدت به وی حمله کرده‌اند. «ایهود باراک» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به تازگی از صهیونیست‌ها خواست با محاصره کنست و برگزاری تظاهرات‌های مستمر، کابینه تحت هدایت بنیامین نتانیاهو را سرنگون کنند.

باراک بار دیگر بر ضرورت توقف جنگ، یافتن راهی برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی و تغییر کابینه کنونی اسرائیل تاکید کرد. به نوشته رسانه‌های اسرائیلی، باراک تاکید کرد که جنگ علیه حماس شکست خورده و باید متوقف شود و ربوده‌شدگان با توافق سیاسی بازگردند.

منبع :فارس


12064213
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مشاور سابق رئیس پنتاگون با اشاره به تمایل ترکیه برای پیوستن به بریکس، در خصوص کناره گیری این عضو ناتو هشدار داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مسوول دفتر سازمان ملل متحد برای هماهنگی امور بشردوستانه (OCHA) در غزه گفت بیش از ۲۰۰ امدادگر از هفت اکتبر در غزه کشته شده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ژاپن اعلام کرد به اجرای سیاست تحریم‌های سختگیرانه علیه روسیه و حمایت از اوکراین ادامه خواهد داد. 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه قطر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد از آنروا و فعالیت آن در راستای کمک به مردم فلسطین حمایت می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه روسیه گفت، کشور‌های بریکس تصمیم گرفته اند پذیرش اعضای جدید را موقتا متوقف کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد آنتونیو گوترش، دبیرکل این سازمان خواستار خویشتنداری نیرو‌های پلیس کنیا در مقابل معترضان در پایتخت این کشور است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دادگاهی در آمریکا چهارشنبه جولیان آسانژ موسس وبسایت افشاگر ویکی‌لیکس را پس از پذیرش اتهام خود آزاد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آکسیوس گزارش داد آمریکا و رژیم صهیونیستی توافق کردند که جلسه مشترک درباره ایران را ماه میلادی آینده برگزار کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر فرانسه در یک مناظره پرالتهاب در آستانه انتخابات پارلمانی مخالفان جناح‌های چپ و راست افراطی را متهم کرد که «وعده سر خرمن» می‌دهند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کره جنوبی و ژاپن سه‌شنبه شب اعلام کردند که کره شمالی یک موشک بالستیک به سمت دریا پرتاب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است