استانی 13:17 - 09 مهر 1399
مدیر تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان خبر داد
ایسنا/همدان مدیر تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان همدان از توزیع روزانه ۲۰ تا ۳۰ تن تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی در همدان خبر داد و گفت: قیمت تخم مرغ در بازار همدان شکسته شده و هم اکنون هر شانه تخم مرغ با نرخ بین ۲۹ تا ۳۲ هزار تومان در بازار موجود است.

توزیع روزانه ۲۰ تا ۳۰ تن تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی در همدان

حسین فضلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از شنبه ۵مهرماه عرضه مستقیم تخم مرغ در استان به صورت ویژه آغاز شده است، اظهارکرد: عرضه تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی از ابتدای هفته در همدان آغاز شده به طوریکه هر کیلو تخم مرغ با نرخ ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان از مرغداران خریداری شده و با نرخ ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۴هزار و ۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های بزرگ استان عرضه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه کمبودی در توزیع تخم مرغ در بازار همدان وجود ندارد، تصریح کرد: روزانه ۴۰ تا ۴۲ تن تخم مرغ در استان همدان تولید می‌شود و میزان مصرف استان روزانه بین ۴۶ تا ۵۰ تن است.

فضلی درباره قیمت مرغ در بازار همدان نیز گفت: در حال حاضر قیمت مرغ در بازار استان به قیمت تعادلی رسیده به طوریکه در ابتدا قیمت مرغ در همدان براساس مصوبه تنظیم بازار کشور بود اما در راستای جلوگیری از خروج مرغ از استان ستاد تنظیم بازار استان تصمیم به افزایش قیمت این محصول گرفت و قیمت تعادلی ۱۶ هزار و ۷۵۰ تا ۱۷ هزار تومان را برای مرغ‌های تولیدی استان درنظر گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جوجه‌ریزی در استان نرمال است، خاطرنشان کرد: مقداری مشکل تأمین نهاده داریم که در حال پیگیری است به طوریکه اگر مشکل تأمین نهاده حل شود هیچ مشکلی در تولید نخواهیم داشت.

مدیر تنظیم بازار جهادکشاورزی استان همدان درباره قیمت گوشت قرمز نیز بیان کرد: قیمت گوساله زنده ۳۲ تا ۳۳ هزار تومان، گوسفند زنده بین ۴۲تا ۴۳ هزار تومان و  قیمت لاشه گوسفندی در بازار ۸۰ هزار تومان است.

انتهای پیام


10741896
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است