اجتماعی 14:56 - 08 تیر 1392
تبریز- دادستان تبریز و سخنگوی شورای قضایی استان آذربایجان شرقی گفت: 751 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی و 12 کیلومتر از حریم رودخانه های مهرانه رود، آجی چای و قوری دره سی در استان در سال گذشته آزاد سازی شد.

751 هکتار از اراضی ملی در آذربایجان شرقی آزاد سازی شد

ˈموسی خلیل الهی ˈ روز شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در حریم برخی از جاده ها و رودخانه ها باغ، ویلا، کارگاه یا کارخانه ایجاد شده بود که با پشتیبانی نیروی انتظامی و همکاری اداره کل منابع طبیعی و آب منطقه ای استان آزاد سازی شد.



وی افزود: تخلیه خانه های سازمانی کوی صفاری تبریز با مساحت 12 هزار مترمربع و تحویل آن به اداره کل راه و شهرسازی از دیگر اقدامات آزاد سازی اراضی ملی در استان بوده است.



خلیل الهی خاطرنشان کرد: با آزاد سازی حریم بزرگراه 17 کیلومتری شهید کسایی تصادفات منجر به فوت در آن کاهش چشمگیری یافت.



وی همچنین با اشاره به اقدامات دادستانی برای کاهش تعداد پرونده ها، گفت: استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف و ایجاد واحد ارشاد و معاضدت قضایی برای راهنمایی و ارجاع مراجعه کنندگان به دستگاه های مربوطه متوسط تعداد پرونده های ورودی را 10 درصد از متوسط کشوری در استان کاهش داده است.



خلیل الهی با بیان اینکه حدود 30 پرونده اختلاس در دستگاه قضایی استان در حال رسیدگی است، افزود: برای حفظ مال مردم موسسه اعتماد ایرانیان با بانک قوامین، جوانان خیر با کوثر، مبین آذر و نصر بناب با بانک رسالت و مهر وطن با موسسه مهر ادغام شدند.



وی تعداد پرونده های ورودی به شعب تحقیق تبریز را 57 هزار و 72 فقره اعلام کرد و گفت: 57 هزار و 382 فقره پرونده نیز مختومه شده که نسبت به متوسط کشوری حدود 10 درصد پایین است.



7223/587


889913
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام تهمیدات ترافیکی شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در هر سه شب و فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام موحدی گفت: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم. همچنین با توجه به قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف و تبذیر جلوگیری شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه یک گفت: تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس به عنوان یکی از نقاط پر تردد گردشگری منطقه یک با هدف زیباسازی محیطی و بصری، اجرا و نصب شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضائی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا از جان باختن ۵۸۵ نفر در سفر‌های نوروزی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کل دادگستری استان تهران بر ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از افتتاح خانه روزنامه‌نگاران در سال جدید خبر داد و گفت: این خانه در محل خانه نراقی واقع در چهار راه طالقانی خواهد بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است