بین‌الملل 21:56 - 29 شهریور 1403
جنبش حماس اعلام کرد که مواضع و سخنان امروز (پنجشنبه) سید حسن نصرالله تحسین برانگیز و سیلی محکمی به نتانیاهو بوده است.

سخنان و موضع نصرالله تحسین برانگیز و سیلی محکم به نتانیاهو بود

جنبش حماس با تقدیر از سخنرانی دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مواضع و سخنان امروز (پنجشنبه) سید حسن نصرالله تحسین برانگیز و سیلی محکمی به نتانیاهو بوده است.

به نقل از شبکه المیادین، جنبش حماس از سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله و تأکید مجدد وی بر موضع پرافتخار و تحسین‌برانگیز آن مبنی بر تداوم پشتیبانی از غزه قدردانی کرد.

حماس تأکید کرد: موضع حزب‌الله سیلی به «بنیامین نتانیاهو»، کابینه فاشیستی آن و ناکام گذاشتن توطئه‌های آنها برای ضربه زدن به جبهه پشتیبانی ملت و مقاومت فلسطین است.

این جنبش همچنین جهاد و جانفشانی رزمندگان حزب‌الله و مشارکت موثر و کارآمد آنها در روند نبرد طوفان الأقصی را ستود.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی گفت که رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی اخیر در لبنان همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و تاوان سختی خواهد پرداخت.

وی در آغاز سخنرانی خود در آستانه سالگرد عملیات طوفان الاقصی، به خانواده شهدای عملیات تروریستی اخیر لبنان و شهدای راه قدس در جنوب لبنان تبریک و تسلیت گفت و برای همه زخمی‌ها شفای عاجل و صبر و بردباری مسالت کرد.

سخنرانی دبیر کل حزب الله از سوی گروه‌های مقاومت با استقبال گسترده مواجه شد و در همین ارتباط جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز سخنان سید حسن نصرالله را مبنی بر اینکه «جبهه پشتیبانی لبنان تا توقف تجاوزات علیه غزه، هرگز از موضع خود عقب‌نشینی نخواهد کرد» وفاداری به عهد خواند.

جبهه مذکور تأکید کرد: سید حسن نصرالله پیام قوی به دشمن صهیونیستی داد و آن اینکه هیچ ثباتی در شمال (فلسطین اشغالی) جز با توقف تجاوزات علیه غزه، وجود نخواهد داشت.

دبیر کل حزب‌الله لبنان عصر امروز پنج‌شنبه در سخنانی تأکید کرد: به نتانیاهو و گالانت و ارتش و توده صهیونیست‌ها تاکید می‌کنیم که جبهه لبنان تا زمان توقف جنگ علیه نوار غزه، دست از عملیات پشتیبانی از ملت فلسطین برنخواهد داشت.

وی گفت: معاون سابق رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی آنچه را در شمال فلسطین اشغالی با لبنان اتفاق افتاده است، یک شکست تاریخی برای این رژیم توصیف کرد. آنها درباره خسارت‌های خود در شمال فلسطین اشغالی سخن می‌گویند و گفتند که با مشکلات نظامی روبرو هستند.

سید حسن نصرالله افزود: یکی از مهمترین فاکتور‌های فشار به رژیم صهیونیستی و یکی از مهمترین جبهه‌های فرسایش این رژیم، جبهه لبنان است. این جبهه یکی از مهمترین اهرم‌های مذاکراتی مقاومت فلسطین است.

منبع: ایرنا


12094478
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شرکت هواپیمایی دلتای آمریکا اعلام کرد که پرواز‌های این شرکت به تل‌آویو به دلیل تنش میان رژیم صهیونیستی و لبنان تا آغاز سال جدید میلادی لغو خواهد شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ارتش سودان و نیرو‌های پشتیبانی سریع اعلام کردند که آماده راه‌حل‌های صلح آمیز برای پایان دادن به جنگ هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام اوکراینی می‌گوید زلنسکی کار‌های زیادی بر خلاف منافع کشور انجام داده و در صورت ادامه اجتناب از برگزاری انتخابات، احتمال کودتا وجود دارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» موشک‌های حزب الله در پی درگیری شدید با ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک المطله اصابت کردند که منجر به قطع برق در آن شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز پنجشنبه اعلام کرد که ۱۱ کشور جدید برای عضویت در شورای حکام در دوره زمانی ۲۵/ ۲۰۲۴ انتخاب شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا و معاون او هفته آینده با ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در واشنگتن دیدار خواهند کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که این کشور از رژیم صهیونیستی در برابر هر تهدیدی دفاع می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یونیسف می‌گوید گفتگو‌هایی برای اضافه کردن مواد مغذی و انواع دیگر واکسن به برنامه واکسیناسیون کودکان غزه در جریان است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنبش حماس اعلام کرد که مواضع و سخنان امروز (پنجشنبه) سید حسن نصرالله تحسین برانگیز و سیلی محکمی به نتانیاهو بوده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقامات سوئدی یک زن ۵۲ ساله را به دلیل ارتباط با داعش به ارتکاب نسل‌کشی، جنایت علیه بشریت و جنایات جنگی در سوریه متهم کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است