استانی 19:45 - 01 فروردین 1402

کاهش ۶ درجه ای دمای هوا در کردستان/ارتفاعات استان سفید پوش شدند

نشمیل احمدیانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی فعلی تا قبل از ظهر روز چهارشنبه تداوم دارد.

وی افزود: فعالیت این سامانه بارشی در ارتفاعات، جاده‌ها، گردنه‌ها و مناطق سردسیر شمالی و شرقی استان به صورت برف، کولاک و کاهش محسوس دید افقی خواهد بود.

احمدیانی خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی در سایر نقاط استان نیز موجب ابری شدن آسمان، مه، وزش باد، رگبار باران به همراه رعد و برق و در برخی نقاط مستعد و گرمسیر نیز بارش تگرگ خواهد شد.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان اظهار داشت: بارش‌ها طی این مدت کل استان را در بر خواهد گرفت اما از نظر مقدار برای امروز و امشب تا قبل از ظهر چهارشنبه در برخی از نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان قابل توجه تر برآورد شده است.

احمدیانی افزود: با توجه به ماهیت رگباری، این سامانه می‌تواند سبب آبگرفتگی موقت معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها بخصوص در مناطق یاد شده شود.

وی اعلام کرد: از لحاظ دمایی از امروز تا صبح پنجشنبه به علت فعالیت سامانه بارشی به تدریج میانگین دمای شبانه روزی چهار تا ۶ درجه کاهش خواهد یافت.


11845446
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است