بین‌الملل 04:11 - 07 آذر 1401

پیام اعتراضی تل آویو به قطر و فیفا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، رسانه های صهیونیست شامگاه یکشنبه از پیام اعتراضی وزارت خارجه این رژیم به قطر و فیفا درباره برخوردها با خبرنگاران و تماشاگران اسرائیلی از سوی هواداران تیم های ملی کشورهای عربی در جریان جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ خبر دادند.

بر اساس این گزارش، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که وزارت خارجه این رژیم از طریق هیات دیپلماتیک موقت خود در دوحه، پیام اعتراضی را علیه برخوردها با خبرنگاران و تماشاگران اسرائیلی از سوی هواداران کشورهای عربی به فیفا و قطر ارسال کرده است.

رژیم صهیونیستی همچنین از قطر و فیفا خواسته است که به خبرنگاران آزادی کامل داده شود و به اسرائیلی ها اجازه داده شود در امنیت تردد کنند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در عین حال مدعی شد که شورای امنیت ملی این رژیم رایزنی هایی را برای احتمال صدور هشدار سفر به قطر انجام داده اما هنوز در این خصوص تصمیمی نگرفته است.

این در حالی است که شرکت رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی از تمامی خبرنگاران صهیونیست حاضر در قطر خواسته هویت خود را کاملاً مخفی نگه داشته و به زبان عبری حرف نزنند و از هیچ علامت و نشانه ای که نشان دهد اسرائیلی هستند، استفاده نکنند.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین از خبرنگاران صهیونیست خواسته است تا از میکروفون هایی استفاده کنند که هیچ علامتی نداشته و هویت آنها را نیز مشخص نکند.

صهیونیست ها در حالی از اظهار هویت خود در قطر به ترس و وحشت افتاده‌اند که طی روزهای گذشته بارها خبرنگاران صهیونیست که قصد مصاحبه با تماشاگران جام جهانی قطر را داشتند، طرد شده و کسی حاضر به مصاحبه با آنها نشده بود.

اشغالگران صهیونیست گمان می کردند عادی ‌سازی روابط با چند کشور عربی امنیت و آینده ‌ای بهتری را برایشان به ارمغان می‌آورد اما جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ثابت کرد که آنها همانند گذشته جایی در منطقه و در میان کشورهای اسلامی و عربی و حتی بسیاری از کشورهایی که روابطی رسمی با رژیم اشغالگر برقار کرده اند، ندارند و حمایت از مسئله فلسطین به یکی از داغ ‌ترین موضوعات در جام جهانی کنونی تبدیل شده است.


11749726
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه رای الیوم نوشت: مبارزان مقاومت با گذشت زمان و ساخت بمب‌های قوی‌تر در کرانه باختری، اشغالگران را به شدت به وحشت انداخته‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت از ارسال یک میلیون دوز واکسن فلج اطفال به غزه خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور بلاروس در پیامی به رهبر کره‌شمالی قول داده است تا همکاری‌ها با پیونگ یانگ را گسترش دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس روس معتقد است فرانسه به دلیل تنش‌های بالای سیاسی قادر به مدیریت رویداد‌های بین‌المللی از جمله المپیک نیست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نتایج نظرسنجی جدید فاکس نیوز از فاصله دو امتیازی ترامپ و هریس در ایالت های مختلف خبر می‌دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور آمریکا و پادشاه اردن درباره بحران غزه و تلاش‌ها برای برقراری آتش‌بس در این باریکه گفتگو کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دونالد ترامپ اعلام کرد قصد دارد گردهمایی دیگری را در باتلر پنسیلوانیا برگزار کند جایی که تلاش کردند او را بکشند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری بامداد شنبه از حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکا در شرق سوریه خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» خبرگزاری ریانووستی در گزارشی نوشت اوکراین جنگنده‌های اف-۱۶ خود را به دلیل هراس از حملات روسیه در کشور‌های ثالث مستقر می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه فرانسوی لوموند در گزارشی تاکید کرد که ارتش‌های غربی قادر به توقف حملات نیرو‌های مسلح یمن نیستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است