اجتماعی 13:45 - 03 بهمن 1399
مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی تمهیدات این سازمان در شب‌های سرد زمستان را تشریح کرد.

پرشدن ۸۰ درصد تخت گرمخانه‌ها در شب‌های سرد پایتخت/ آماده باش برای موج‌های بعدی سرما

مالک حسینی در گفت وگو با ایسنا، در مورد تمهیدات سازمان خدمات اجتماعی در روزهای سرد زمستانی پایتخت گفت: باتوجه به اینکه سازمان هواشناسی اعلام کرده است که برودت هوا در تهران تشدید می شود به گونه ای که تا انتهای هفته جاری کمینه دما به منفی چهار یا منفی درجه می رسد و هفته آینده هوا متعادل تر می شود، اما در دو هفته آتی موج بارش و سرما را در پیش داریم و تمهیدات خود را بگونه ای برنامه ریز کردیم که موج دوم را نیز پوشش دهد.



وی با بیان اینکه تجربه سالهای پیش که روزهای سردتری را تجربه کردیم به ما کمک کرد تا گشت های فوریت های اجتماعی در سطح ۲۲ منطقه افزایش یابد، افزود: طی هماهنگی‌های انجام شده با شهردار شب و شهرداران نواحی، تقریبا ۵۰ گشت در شب به شناسایی افراد بی خانمان و آسیب دیده می‌پردازند و این گشت‌های نواحی سبب شده که جدا از پایش شریان اصلی در مناطق، معابر فرعی و درجه چندم و همچنین فضاهای بی دفاع در هرمنطقه که پناهگاه افراد است بازبینی شود.



حسینی در مورد آمار جذب افراد بی خانمان تاکید کرد:آمار گرمخانه به همراه سامانسرا نشان می‌دهد که تفریبا ۲۱۰۰ نفر در آنجا مستقر شده اند که باتوجه به ظرفیت، ۸۰ درصد تخت ها پر شد، اما جای نگرانی نیست و آمادگی داریم در صورت نیاز و افزایش مراجعه هم ظرفیت اضطراری استفاده کرده وهم کف خواب را فعال کنیم، البته در کل امسال پیش بینی می شود با ظرفیت گرمخانه های فعلی مشکلی نخواهیم داشت.



وی در مورد فعالیت گشت‌های سیار نیز با بیان اینکه اتوبوس های سیار یک ماه است که از ساعت ۲۲شب تا ۶ صبح در میادین فعال هستند، گفت: شب گذشته

اولین موج سرما را پشت سر گذاشتیم که در پی کاهش شدید دما، شهردار تهران از همه شهرداران خواستند که آماده باشند و ما نیز به همه واحدها آماده باش دادیم و گشتها را افزایش دادیم که با همین ظرفیت ادامه می‌دهیم تا موج سرما تا اواخر بهمن را نیز پشت سر بگذاریم.



انتهای پیام


10915437
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است