اجتماعی 18:50 - 02 اسفند 1402
شهردار پایتخت گفت: در تلاشیم تا در همه محلات ظرفیت‌های لازم برای ورزش‌های خاص و ورزش‌هایی که اشتیاق به آن‌ها بیشتر است را فراهم کنیم.

در همه محلات تهران ظرفیت ورزشی ایجاد می‌شود

اختتامیه دومین دوره رقابت‌های قهرمان شهر و نخستین دوره مسابقات کلانشهر‌ها عصر امروز با حضور وزیر ورزش، شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری در مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از ظرفیت‌های ورزشی که در تهران وجود دارد متعلق به مجموعه مدیریت شهری است و باز هم به همین میزان اکتفا نمی‌کنیم و به دنبال این هستیم که در همه محلات ظرفیت‌های لازم برای ورزش‌های خاص و ورزش‌هایی که اشتیاق به آن‌ها بیشتراست را فراهم کنیم. همچنین دنبال می‌کنیم تا پایه ۳ مجموعه ورزشی بزرگ را در شهر تهران بگذاریم و در کنار آن کار دیگری که دولت انجام می‌دهد ایجاد یک ورزشگاه بزرگ ملی و فراملی در بخشی از تهران است تا بتوانیم ظرفیت‌های ورزشی تهران را افزایش دهیم. 

وی افزود: باید دست به دست هم دهیم تا هم توسعه کمی و هم توسعه کیفی و تنوع فعالیت‌ها را داشته باشیم تا این ظرفیت عظیم خفته در متن جامعه را به عرصه و سطوح ملی و بین المللی بکشانیم و در سطح محلات خروجی و حاصل کار‌های ما در سلامت و نشاط و هویت بخشی و تعلق منطقه‌ای نمود داشته باشد و در سطح ملی شاهد شناخت استعداد‌ها و قهرمانان ملی و جهانی باشیم.


12032712
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» توقف در محل‌های اختصاصی معلولان و جانبازان جزو تخلفات رانندگی است که ۱۰۰ هزار تومان جریمه در پی دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مردی که متهم است ۹ سال پیش یک دستفروش را به قتل رسانده در دادگاه کیفری یک استان تهران خودش را بی‌گناه دانست و مدعی شد دوستش مرتکب قتل شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجرایی شرکت فنی و مهندسی شهر تهران از بکارگیری همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکل فرو نشست زمین در خیابان ولیعصر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس محیط‌زیست گفت: افزایش دمای جهانی، اکوسیستم‌ها را نابود می‌کند به همین دلیل بحران زیست‌محیطی پیش رو، نیازمند اقدام فوری و همکاری جهانی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده و جایگزینی با خودرو‌های برقی توضیحاتی ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ساعت کاری ادارت دولتی استان تهران با توجه به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، فردا شنبه ششم مردادماه، تا ۱۲ خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ساعت کاری ادارات دولتی استان تهران با توجه به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، فردا شنبه ششم مردادماه، تا ۱۲ خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ساعت کاری ادارات دولتی استان تهران با توجه به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، فردا شنبه ششم مردادماه، تا ۱۰ خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ تهران در نشست طرح توسعه محله امامزاده یحیی (ع)، اجرای کارویژه متفاوت در ورودی‌های این محله را راهکاری برای احیای هویت آن دانست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی آتش نشانی تهران از ریزش کوه در جاده امامزاده داوود خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است