سیاسی 06:00 - 31 فروردین 1403
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود.

عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی ایران را افزایش داد/ عبور از گنبد آهنین خارق‌العاده بود

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره حمله ایران به اسرائیل گفت: باید یک پاسخ محکم به این رژیم جنایتکار که قوانین و موازین بین‌المللی را رعایت نمی‌کند داده می‌شد.

وی اظهار کرد: متاسفانه نهاد‌های بین‌المللی جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه را محکوم نکردند به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران براساس منشور سازمان ملل که اجازه می‌دهد دفاع مشروع انجام شود به این جنایت پاسخ داد.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس ادامه داد: در پاسخ به حمله جنایتکارانه و تجاوزکارانه اسرائیل به کنسولگری کشورمان در سوریه یک عملیات محدود طراحی شد و علی‌رغم ایجاد سد‌ها و سپر‌هایی که آمریکا، انگلیس، فرانسه و برخی از کشور‌های منطقه در مقابل موشک‌ها و پهپاد‌های ایران ایجاد کردند اهدافی که در سرزمین‌های اشغالی مدنظر بود مورد اصابت قرار گرفت و عملیات وعده صادق بسیار موفقیت‌آمیز بود.

جوکار گفت: تنبیه متجاوز به این معنا نیست که کاملا انتقام گرفته شده، چون در حقیقت عملیات وعده صادق نقش بازدارندگی داشت چراکه ایران در مقابل کشور‌هایی که تهدید نظامی می‌کنند با هیچ‌کس شوخی ندارد و خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران منافع ملی است و هر کس منافع ملی را مورد تهاجم قرار دهد یقینا با پاسخ‌های محکم ایران مواجه خواهد شد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس اظهار کرد: آنچه اهمیت داشت حرکت‌ها و دقت در این عملیات بود البته عملیات وعده صادق خلاقانه و نوآورانه بود، چون عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود که انجام شد.

وی بیان‌کرد: عملیات وعده صادق باعث وحدت، انسجام ملی و افزایش سرمایه اجتماعی کشور شد، چون به تقاضای مردم انجام گرفت و خوشحالی امت اسلامی در منطقه و همچنین مردم مظلوم فلسطین را به دنبال داشت.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس تصریح کرد: آمریکایی‌ها نقاط ضعف زیادی در منطقه دارند و اهدافی که در منطقه متعلق به آمریکایی‌ها وجود دارد زیاد است و به شدت آسیب‌پذیرند لذا آمریکایی‌ها اصلا توان مقابله را ندارند و اگر بخواهند علیه ایران عملیات نظامی انجام دهند یقینا منافعشان در خطر خواهد افتاد و باید هزینه‌های زیادی را متحمل شوند به همین دلیل سعی می‌کنند آرام‌سازی را انجام دهند.

جوکار گفت: توان موشکی و پهپادی ایران را هیچ‌کس در دنیا نمی‌تواند انکار کند و برای اولین‌بار بود که حمله مستقیم از خاک ایران به اسرائیل انجام شد و قدرت بازدارندگی ایران در مقابل آنها افزایش پیدا کرد.


12048611
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در جریان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد عیادت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه برگزار شد و در این جلسه نسبت به برنامه ریزی سیاست‌های کلان حزب در سال جاری تبادل نظر صورت گرفت.  
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جلسه بررسی مسائل، راهکار‌های رفع موانع و تامین مالی مهمترین طرح‌های ریلی کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به عملکرد رسانه‌های نظام سلطه گفت: رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی نیز بایستی با آرایش جنگی و به صورت منسجم برای دفاع از امنیت و منافع ملی نقش آفرینی کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خارجه ایران اعلام کرد: در چارچوب اجرای قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح تعدادی از نهاد‌ها و اشخاص انگلیس تحریم می‌شوند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌های دولتی نکاتی را گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بوربور گفت: برای تکمیل لیست افراد حاضر شدند و درخواست‌هایی داشتند. با کارشناسی‌هایی که انجام دادیم این لیست ۱۶ نفره را به عنوان فهرست وفاق نهایی کردیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: اشخاص و نهاد‌های آمریکایی دخیل در اقدامات تروریستی علیه فلسطینیان تحریم می‌شوند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: ممکن است کشور‌های اروپایی و آمریکا نتانیاهو را قربانی کنند تا رژیم صهیونیستی از باتلاقی که در آن گرفتار شده خارج شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است