اقتصادی 20:23 - 05 تیر 1401

ایجاد بازارهای جدید برای تولیدات تعاون کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، بهمن عبداللهی با تشریح برنامه‌های ایران که به تازگی به عضویت سازمان جهانی (ICA) درآمده است، گفت: ایران به مدت ۴ سال به عنوان هیئت مدیره اتحادیه جهانی تعاون انتخاب شده است که توسعه همکاری‌های اقتصادی و ایجاد بازارهای جدید برای تولیدات بخش تعاون کشور از دستاوردهای این عضویت و انتخاب است.

وی افزود: تعامل با حدود ۱۱۰ کشور دنیا می‌تواند ظرفیت بزرگی را پیش روی ما قرار دهد که با شناسایی نیاز بازارهای این کشورها می‌توانیم مقاصد خوبی برای تولیدات محصولات کشاورزی، صنعتی داشته باشیم.

رییس اتاق تعاون ایران گفت: عضویت ایران در سازمان جهانی (ICA) با قدمت ۱۳۰ ساله و در شرایط تحریمی دستاوردی مهم برای کشورمان تلقی می‌شود.

رییس اتاق تعاون ایران گفت: بهره‌مندی از تجارب تعاونی‌های دنیا و استفاده از ظرفیت و دانش کشورهای عضو را که تا به حال کشورمان از آن محروم بوده می‌توان از جمله این دستاوردها عنوان کرد، همچنین استفاده از فناوری‌های بخش تعاون اعضای این سازمان و آموزش آن به تعاون گران داخلی می‌تواند مفید واقع شود.


11605929
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیراجرایی سندیکای چای گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید برگ سبز چای به ۱۴۵ هزارتن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل گمرک ایران گفت: میزان صادرات محصولات نساجی در سال گذشته به ۴۸۹ میلیون دلار رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: با توجه به نبود تقاضا در بازار داخل، صادرات دام راهکار ایجاد رونق و تحرک در صنعت دامپروری است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کمیسیون روابط بین الملل و توسعه تجارت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، از افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با هدف عبور موفق از اوج بار تابستان امسال، ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت ماه وارد مدار می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان توسعه تجارت از رایزنی برای تبادلات مالی و بانکی میان ایران و آفریقا خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بازرسی وزارت جهاد گفت: با توجه به تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و ثابت ماندن ارزش افزوده کالا‌های اساسی، هرگونه افزایش قیمت شکر، حبوبات و دیگر کالا‌ها گرانفروشی است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور مصرف می شود که تولید داخل بیش از نیاز کشور است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس و تهران - کرج هستیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است