استانی 19:42 - 16 مرداد 1399
ایسنا/آذربایجان شرقی رویداد رسانه‌ای تب ریز که با همکاری خانه مطبوعات آذربایجان شرقی، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شده بود، با معرفی نفرات برتر از رسانه‌های آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد.

رویداد رسانه‌ای تب ریز به کار خود پایان داد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی، ظهر پنجشنبه در آیین اختتامیه رویداد رسانه‌ای تب ریز، ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از اصحاب رسانه، جامعه پزشکی و پرستاری و مدافعان سلامت، گفت: این مدافعان، دین بزرگی بر گردن مردم دارند و این خدمات قطعا در طول تاریخ ماندگار خواهد شد.

محمد محمدپور افزود: جامعه رسانه‌ای هم در کنار مدافعان سلامت شبانه روز پای کار بودند و در آفرینش فضای امید و نشاط سهم زیادی داشتند.

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی هم در ادامه این مراسم اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان رویداد رسانه‌ای آذربایجان شرقی(تب‌ریز)، شاهد استقبال گسترده اصحاب رسانه استان بودیم و بیش از ۳۰۰ اثر با موضوع رویداد و در محورهای تعریف شده به دبیرخانه واصل شد.

مرتضی شفیعی ادامه داد: آثار رسیده در بخش‌های گزارش، یادداشت و مقاله، مصاحبه و گفت‌وگو، گزارش تصویری و عکس خبری، تیتر، اینفوگرافیک و چند رسانه‌ای و بیشترین آثار مربوط به بخش مصاحبه و گزارش بوده است.

به گزارش ایسنا، مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی گفت: داوری آثار رسیده بر عهده آقایان فرهاد باغشمال، صابر قاضی، حامد عاطفی‌فر و نقی فرشباف بوده که همگی از فعالان برجسته رسانه ای استان و تحصیل‌کرده در عرصه رسانه و ارتباطات هستند.

وی خاطرنشان کرد: کرونا؛ امید بخشی و آگاهی بخشی در جامعه، فرهنگ سازی بهداشت فردی و اجتماعی، تبیین جانشفانی کادر بهداشتی و درمانی استان، اقدامات گروه‌های جهادی و ستاد مقابله با کرونا در استان، پاسخ به شایعات دوران مقابله با کرونا ، دوران پساکرونا و راهکارهای تحقق شعار سال(جهش تولید) محورهای این رویداد رسانه ای بوده است.

در این مراسم، همچنین از تعدادی از کادر درمان و مدافعان سلامت در خط مبارزه با کرونا تجلیل شد.

انتهای پیام


10655955
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است