اجتماعی 21:36 - 28 خرداد 1403
رئیس شورای اسلامی شهر لواسان گفت پرونده شهردار مدنظر شورای شهر برای استانداری ارسال شده است و در انتظار استعلامات است.

تعیین تکلیف مدیریت شهری لواسان در انتظار استعلامات است

مهدی کرمی‌نیا، رئیس شورای اسلامی شهر لواسان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تصدی آقای حسینی در ابتدای اردیبهشت برای سمت شهرداری صورت‌جلسه شده و پرونده ایشان به فرمانداری و استانداری ارسال شده است.

وی گفت: پس از آن پرونده ایشان به علت نقص مدارک از فرمانداری شمیرانات بازگشت و بعد از تکمیل مدارک مجدد ارسال شد و درحال حاضر در مرحله استعلامات است تا حکم ایشان توسط استاندار محترم صادر گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر لواسان بیان کرد: تاکنون در مورد تایید یا عدم تایید ایشان به این شورا هیچ اطلاعی داده نشده و اختلالی در روند مدیریت شهری به وجود نیامده است.

کرمی‌نیا خاطرنشان کرد: در این زمان کار‌های عمرانی خوبی افتتاح شد و همچنین طرح تفصیلی شهر به تصویب رسید و ساختمان اداری شهرداری نیز در دست ساخت است و در خصوص سیستم روشنایی سطح شهر به صورت کلی تمام کابل‌های کمربندی تعویض شد.

گفتنی است ۸ آذرماه ۱۴۰۲ شهردار لواسان (شهردار سابق رباط‌کریم) دستگیر شد که یوسف‌وند، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم ضمن تایید این خبر گفت «بازداشت» وی ارتباطی با سمتش در شهرداری لواسان ندارد و مربوط به پرونده «تخلفات در شهرداری رباط کریم» است؛ همچنین از ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ سیدعلی حسینی به عنوان سرپرست معرفی شد.

منبع:فارس


12064502
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از به‌کارگیری حداکثر توان این ناوگان برای خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم چهلم شهدای خدمت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات‌رسانی این شرکت برای مراسم چهلم شهدای خدمت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات‌رسانی این شرکت برای مراسم چهلم شهدای خدمت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از رشد بیش از ۴۱ درصدی مجموع درآمد‌های واریزی به خزانه در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۰ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری سازندگان ویدئو توهین به یک سرباز در فضای مجازی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» باند قاچاق اقلام ورزشی در تهران منهدم شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: محور فیروزکوه ـ سواد کوه تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تا این لحظه مفقود شدن ۳ نفر به هلال‌احمر اعلام شده که تلاش امدادگران برای پیدا کردن آنها ادامه دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۷ تهران از آمادگی شهرداری برای برگزاری مراسم اربعین رئیس جمهور شهید و همراهانش در مصلای تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: جمهوری اسلامی ایران معتقد به تضارب آرا و افکار است و تاکید دارد که با انجام گفتگو و همفکری بر مبنای مبانی مشخص، بسیاری از مشکلات جهانی قابل حل است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است