استانی 09:14 - 28 خرداد 1400
ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، در اولین ساعات شروع فرآیند انتخابات، رای خود را به صندوق انداخت.

آیت الله دری نجف آبادی رای خود را به صندوق انداخت

آیت الله دری نجف آبادی صبح امروز ۲۸ خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیام حضور مردم در انتخابات در درجه اول اعلام آمادگی برای پیشرفت، پاسداری از خون شهدا و خط امامت و ولایت و نشان دادن وحدت ملی و انسجام اسلامی و نمایش جبهه مقاومت و مقابله با آمریکا و صهیونیسم و توطئه های داعش است.

وی افزود: مردم نشان می‌دهند پای راهی را که با امام راحل آغاز کرده و بیعت کرده و انتخاب کرده اند، تا آخر ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: البته مشکلاتی در کشور وجود دارد که با همت بلند مردم و تلاش مضاعف و هماهنگی سه قوه با یکدیگر رفع می شود و بر تمام مشکلات پیروز می‌شویم‌ همانگونه که بر کرونا نیز پیروز شدیم.

دری نجف آبادی اضافه کرد: حدود ۱۷ ماه گذشته نگرانی هایی در خصوص کرونا و بحران کرونا وجود داشت که امروز با تلاش های صورت گرفته بر این بحران نیز پیروز شده ایم، پس با همت می توان قله های پیشرفت را فتح کرد.

وی ادامه داد: مردم با حضور خود بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ انقلاب رقم می‌زنند و امیدواریم بتوان با همت بلند بر نواقص و ضعف ها پیروز شد و به کوری چشم دشمن، ایران را کشوری پرقدرت و باشکوه ساخت با تکیه بر نیروهای جوان و فداکار با عزم و اراده ملی در سایه رهبری مقام معظم رهبری در همه زمینه ها پیشرفت کنیم.

دری نجف ابادی تاکید کرد: این قدم ها در جهت تثبیت و ‌تقویت و شکوه و عظمت نظام و پاسداری از خون شهدا و مقابله با توطئه ها برداشته می شود و هر قدم آن موجب عزت و شکوه و تیری است به قلب دشمن و امیدی برای دوستداران ایران در منطقه و جهان است.

انتهای پیام


11110150
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است