اجتماعی 12:25 - 04 آذر 1400
فرمانده نیروی انتظامی در پیامی کسب مقام قهرمانی کشتی فرنگی و نائب قهرمانی کشتی آزاد در رقابت‌های کشتی نظامیان جهان توسط تیم کشتی نیروهای مسلح کشورمان را تبریک گفت.

تبریک فرمانده ناجا در پی موفقیت‌های تیم کشتی نیروهای مسلح در مسابقات سیزم

به گزارش ایسنا، سردار "حسین اشتری" کسب مقام قهرمانی کشتی فرنگی و نائب قهرمانی کشتی آزاد نیروهای مسلح کشورمان را در سی و پنجمین دوره رقابت های کشتی نظامیان جهان(سیزم) تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ در متن پیام فرمانده ناجا آمده است: «درخشش تیم های کشتی  نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سی و پنجمین دوره از رقابت های کشتی نظامیان جهان(سیزم) و کسب مقام قهرمانی در رشته فرنگی و نائب قهرمانی در رشته آزاد موجب مسرت و شادی همه مردم عزیز به ویژه  خانواده عظیم نیروهای مسلح کشورمان شد.



جوانان غیور کشورمان این بار در میدانی دیگر با غیرت، اقتدار و هوشیاری پا به عرصه گذاشته و با افتخارآفرینی موجب به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر فراز قله های پیروزی و سکوی افتخار  شده و برگ زرین دیگری بر کتاب عزت و سربلندی ایران اسلامی در عرصه جهانی افزودند.



موفقیت های کسب شده توسط کشتی گیران عزیز نیروهای مسلح را به محضر فرمانده معزز کل قوا"مدظله العالی"، رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهان محترم ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و به ویژه همکارانم در نیروی انتظامی  و  مردم ورزش دوست کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم و به وزارت ورزش و جوانان، سازمان صداوسیما و فدراسیون کشتی و همه دست اندرکاران که ما را در برگزاری هر چه باشکوهتر این مسابقات یاری کردند خداقوت و خسته نباشید گفته و صمیمانه از زحمات آنها تشکر می کنم».

انتهای پیام


11336269
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است