بین‌الملل 03:27 - 05 خرداد 1402
رئیس‌جمهور روسیه روز پنجشنبه تأکید کرد اوضاع قره‌باغ کوهستانی علی‌رغم مشکلات موجود به سمت حل مناقشه پیش می‌رود.

پوتین: اوضاع قره‌باغ کوهستانی به سمت حل مناقشات پیش می‌رود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه در دیدار سه جانبه با الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان و نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان در مسکو، گفت که وضعیت قره باغ کوهستانی در حال حرکت به سمت حل مناقشه است.

پوتین گفت: «در کل به نظر من با وجود همه دشواری‌ها و مشکلات که هنوز کم نیستند اوضاع باز هم به سمت سازش پیش می‌رود. یکی از این حوزه‌ها کار بر روی ارتباطات حمل‌ونقل است.»

رئیس‌جمهور روسیه همچنین تصریح کرد که علی‌اف و پاشینیان هر دو موافق بوده‌اند که مسائل قابل حل و فصل هستند.

پوتین گفت: «در بیشتر موارد مشکلاتی وجود ندارند. برخی از مشکلات مسائل کاملاً فنی هستند.»

پوتین گفت‌وگوهای جداگانه‌ای با سران آذربایجان و ارمنستان داشت و بعد از آن نشست سه‌جانبه‌ای میان آنها برگزار شد که ۲۰ دقیقه به طول انجامید. 

چندی بعد، الکسی اورچوک، معاون نخست وزیر روسیه، توضیح داد که معاونان نخست وزیر روسیه، ارمنستان و آذربایجان طی نشستی در هفته آینده در مسکو درباره گذرگاه‌های مرزی گفتگو خواهند کرد.

در حال تکمیل...


11900075
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان جهانی بهداشت از افزایش آزار و اذیت در فضای مجازی در سطح جهان خبر داد و آن را زنگ خطری برای جوامع دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری رژیم صهیونیستی ظهر امروز (پنج‌شنبه) از حمله موشکی شدید از خاک لبنان به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پس از گزارش‌ها پیرامون استفاده گروه‌های تروریستی از تلگرام برای عضوگیری و ایفای نقش در حملات مسکو، روسیه خواستار توجه بیشتر این پیام‌رسان شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بیل کلینتون و باراک اوباما رؤسای‌جمهوری اسبق آمریکا و جو بایدن در ائتلافی بی‌سابقه علیه پیروزی ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری، با یکدیگر متحد شده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فردی که سال گذشته بار‌ها به قرآن کریم هتاکی کرده بود، در پی اخراج از سوئد به نروژ پناهنده شد. 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» «جوزف لیبرمن» سناتور اسبق آمریکایی که اغلب به اتخاذ مواضع ضد ایرانی و حمایت از رژیم صهیونیستی شهرت داشت، در سن ۸۲ سالگی در اثر عوارض ناشی از زمین خوردگی درگذشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گزارش‌ها حاکی از آن است که پس از حمله تروریستی روز جمعه در یک سالن کنسرت در روسیه، ۹۵ نفر مفقود هستند. 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقامات فرانسه روز چهارشنبه اعلام کردند بیش از پنجاه مؤسسه آموزشی در پاریس، عمدتاً کالج ها، روز چهارشنبه از طریق ENT (فضا‌های کاری دیجیتال) هدف تهدید حملات جدید قرار گرفتند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آمار‌ها حاکی از افزایش شمار مهاجران غیرقانونی است که در سه ماهه نخست سال جاری به طور غیر قانونی و از طریق کانال مانش وارد خاک انگلیس شده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع آگاه می‌گویند ارتش اشغالگر حمله زمینی به رفح را برای اواسط آوریل یا نهایتا اوایل ماه مه برنامه‌ریزی کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است