ورزشی 01:06 - 19 اردیبهشت 1400
مربی ناصر علیزاده گفت: نمی‌دانم چرا علیزاده مقابل حریف صرب به این شکل کشتی گرفت و در خاک فنی بر روی او اجرا نکرد.

بالی تبار: خود علیزاده مقصر این ناکامی است/ باوجود بنا دیگر نیازی به حضور من نبود

عادل بالی تبار در گفتگو با ایسنا، درباره ناکامی ناصر علیزاده فرنگی کار وزن ۸۷ کیلوگرم ایران در کسب سهمیه المپیک توکیو با شکست مقابل زورابی داتوناشویلی صربستانی، اظهار کرد: به اعتقاد من ناصر علیزاده خودش کم کاری کرد و شکست خورد. داور ۲ مرتبه به حریفش اخطار داد و او در خاک علیزاده نشست اما واقعا نمی‌دانم او چرا قدر این ۲ فرصت را ندانست و حریفش را بارانداز نکرد.



مربی ناصر علیزاده ادامه داد: مبارزه را دیدم و به نظر من کشتی گیر صرب حریفی نبود که فن نخورد. علیزاده به همه فن می‌زد اما نمی‌دانم چرا به این شکل کشتی گرفت.



وی درباره احتیاط زیاد علیزاده در این مبارزه و نزدیک نشدن به حریفش بر خلاف مبارزه‌هایش در قهرمانی آسیا، گفت: فکر می‌کنم از انجا که حریفش خوب کول انداز می‌زد، می‌ترسید به او نزدیک شود تا مبادا فن بخورد. به نظر من او به همین دلیل با حریف قاطی نشد. من هنوز موفق نشده‌ام با او حرف بزنم و نمی‌دانم چرا انقدر از حریفش فاصله می‌گرفت. او اصلا طوری کشتی گرفت که همه ما از این شکست به هم ریختیم.



بالی تبار در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر اینکه حضور او در کنار علیزاده می‌توانست به عملکرد بهتر شاگردش در این مسابقات کمک کند، گفت: من که بزرگتر از محمد بنا نیستم. من اگر ۲ سال است مربیگری می‌کنم، بنا ۳۰ سال است مربیگری می‌کند و تجربه او خیلی بیشتر از امثال من است. به نظر من این مسائل ارتباطی به شکست علیزاده ندارد. او خودش مقصر این شکست است. شاهمرادف هم مربی باشد نمی‌تواند جای کشتی گیرش روی تشک برود و حریف را بارانداز کند!



دارنده مدال طلای کشتی فرنگی آسیا، خاطرنشان کرد: داور ۲ بار به حریفش اخطار داد و او باید از این فرصت استفاده می‌کرد و در خاک بارانداز می‌زد. قبل از مسابقات بارها با او و محد بنا در ارتباط بودم. او به لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داشت. اگر علیزاده مشکلی قبل از مسابقات داشت شاید حضور من در بلغارستان می‌توانست به او کمک کند اما واقعا با حضور بنا دیگر نیازی به من نبود. او دو کشتی را خوب برد اما نمی‌دانم چرا مقابل حریف صرب به این شکل کشتی گرفت.



وی اظهار کرد: اگر فردی غیر از بنا کنار بود شاید می‌توانستم بگویم حضور من به علیزاده کمک می‌کرد اما محمد بنا در ۳ دوره المپیک سرمربی تیم ملی بوده و می‌تواند مرده را زنده کند! وقتی خود سرمربی تیم ملی به همراه او عازم این مسابقات شده نشان دهنده توجه بنا به علیزاده بوده است. خدا برای ناصر علیزاده خواست و بنا هم به او اعتماد کرد. او قول داده بود سهمیه المپیک را بگیرد اما نمی دانم چرا قدر این فرصت را ندانست. از همه مردم عزیزمان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم ناصر در رقابت‌های بعدی جبران کند.

انتهای پیام


11057842
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی پیکان و هوادار در هفت بیست و چهارم لیگ برتر با تساوی ۲ -۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش با اعلام کنفدراسیون مچ اندازی آسیا لغو شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تمرینات خود را در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون کشتی به کشتی گیران شرکت کننده در رقابت های گزینشی المپیک گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت‌تر باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سه آزادکار و دو فرنگی کار ایران رقبایشان را در رقابت‌های کشتی کسب سهمیه المپیک در قرقیزستان شناختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اتحادیه فوتبال انگلیس از تغییر نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مائول نویر دروازه بایرن مونیخ موفق شد در بازی مقابل آرسنال برای پنجاه و هشتمین بار در لیگ قهرمانان اروپا کلین شیت کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مالک باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم و عملکرد سرخپوشان تبریزی در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است