استانی 20:32 - 29 مهر 1400

توسعه و توانمندی شیعه نیازمند کار عمقی و دیپلماسی مردمی است

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ توحید ابراهیم‌بیلی در یادواره شهدای دانشجوی استان زنجان، گفت: تاریخ نشان داده است که شیعیان آذربایجان همواره در جبهه حق ایستاده‌اند و این خود نشأت گرفته از مطیع بودن شیعیان در اطاعات از ولی‌فقیه است.

وی با یادآوری اینکه مطیع ولی‌فقیه بودن یکی از شاخصه‌های بارز شیعیان جهان است، اظهار کرد: همه تلاش ما این بود که حضور فعالی در جبهه‌ها داشته و در مقابل ظلم و ستمی که روا می‌شود، به مصاف ظالم رفته و با آن مبارزه کنیم.

رهبر مقاومت حسینیان جمهوری آذربایجان با تاکید بر اینکه برای توسعه و توانمندی شیعه باید عمقی کار کنیم و به دیپلماسی مردمی نیاز داریم، گفت: حکومت ها و دولت های دیگر در تلاش برای فشار آوردن بر شیعیان جهان هستند و با این اقدام در صدد کوتاه آمدن تشیع هستند.

ابراهیم بیلی با بیان اینکه انتقام خون سردار حاج قاسم سلیمانی توسط گروه مقاومت حسینیان آذربایجان گرفته خواهد شد، بیان کرد: با توجه به اینکه گروه مقاومت حسینیان، گروهی تازه تاسیس است، به همین خاطر تلاش خواهیم کرد تا این گروه را توانمند کرده و بخش‌های مختلف آن را تقویت کنیم.

رهبر مقاومت حسینیان جمهوری آذربایجان با تاکید بر اینکه یکی از ضرورت‌های امروز برای مقابله با فشارهایی که در جمهوری آذربایجان شاهد آن هستیم، ایجاد قدرت بازدارندگی است، ادامه داد: با ایجاد قدرت بازدارندگی، علاوه بر مقابله با فشارهای احتمالی، شاهد توسعه و گسترش گروه مقاومت حسینیان نیز خواهیم بود.

ابراهیم‌بیلی در ادامه از جمهوری اسلامی ایران به عنوان حرم یاد کرد و با تاکید بر اینکه اگر برای این حرم اتفاقی رخ دهد، همه حرم‌ها از آن تاثیر گرفته و محو خواهد شد، خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه اجازه نخواهیم داد سیاست‌های انگلیس و اسرائیل در موضوع قره‌باغ نهادینه شود، به همین خاطر توسعه قدرت تشیع را جزو اولویت‌های خود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه حاکمیت مطلق اسلام در جهان، نیازمند اتخاذ برنامه و تلاش و ممارست در به قدرت رسیدن شیعه است، عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم در این زمینه به معناوی واقعی کلمه کارهای ارزشمندی انجام دهیم، باید تلاش کنیم تا کارهای‌مان عمقی باشد.


11282867
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است