ورزشی 20:30 - 07 بهمن 1400

حضور وزیر و رئیس بین هواداران فوتبال/ امیر عابدزاده محبوب همه شد

به‌گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم ملی عراق است.

* حمید سجادی وزیر ورزش در اواسط نیمه دوم همراه با مخبر معاون رئیس جمهور، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک بین تماشاگران حاضر در ورزشگاه آمدند تا با آنها گفتگو کنند، همین موضوع باعث اعتراض طرفداران پرسپولیس که برای بازی تیم ملی به استادیوم آمده بودند شد. آنها از سجادی خواستند به وضعیت پرسپولیس رسیدگی بیشتری کنند.

* امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی ایران تبدیل به محبوب ترین بازیکن بین ملی پوشان شد. هواداران بارها او را تشویق کردند و با عکس العمل های او در چارچوب دروازه ایران به وجد آمدند.

* بازیکنان تعویضی عراق برای ورود به زمین با مشکل نداشتن قلمبند رو به رو بودند و از بازیکنانی که زمین مسابقه را ترک می‌کردند می‌خواستند تا قلمبند خود را قرض دهند.

* دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران پس از ورود میلاد سرلک در دقیقه ۷۶ تاکتیک تیم ملی را تغییر داد و بارها بر سر هافبک‌های خود برای حفظ توپ فریاد زد.

* بین دو نیمه فوتبال از خانواده مرحوم ناصر حجازی و تنی چند از پیشکسوتان فوتبال نظیر احمدرضا عابدزاده قدردانی به عمل آمد.


11429565
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است