استانی 09:09 - 27 اردیبهشت 1401

رشد ۱۷۴ درصدی کشف کالاهای قاچاق در گیلان/ ۵۵۲ پرونده تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اینکه برخورد قاطع با قاچاق کالا و ارز و محتکران از اولویت‌های مهم پلیس است، اظهار کرد: از ابتدای امسال مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی ضمن کشف ۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم آرد و ۵۸ تن ماکارونی احتکار شده در شهر رشت سه نفر را دستگیر و دو واحد صنفی متخلف را نیز پلمب کرده‌اند.

وی در ادامه به وظایف پلیس در شناسایی، مقابله و کشف فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی اشاره کرد و افزود: ۶۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای امسال تاکنون در استان کشف شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۷۴ درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: ۵۵۲ فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۱۶ درصدی مواجه بوده است.

وی با تشریح عملکرد پلیس امنیت اقتصادی در مقابله با محتکران ارزاق عمومی مردم، ادامه داد: ۴۷ فقره پرونده در حوزه احتکار به ارزش ۲۸۹ میلیارد ریال تشکیل و ۳۹ تن و۶۸۰ کیلوگرم آرد، ۴۸ تن و۵۳۲ کیلوگرم روغن خوراکی و ۱۰۱ تن و۵۰۰ کیلوگرم برنج از محتکران ارزاق عمومی مردم کشف شده است.

سردار ملکی ارزش ریالی اموال کشف شده توسط پلیس گمرک را نیز ۲۰۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ۲۲ دستگاه خودرو گذر موقت توسط مأموران پلیس توقیف و به گمرک آستارا تحویل داده شده است.


11563793
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است