وبگردی 13:00 - 22 خرداد 1403
در منطقه‌ای دورافتاده از اتیوپی، زنی زندگی می‌کند که بیش از ۱۶ سال است غذا و آب نمی‌خورد.

زنی که پزشکان دنیا را متحیر کرد + عکس

 مولوورک اُومبائو می‌گوید زمانی که ۱۰ سال داشت، به طور ناگهانی دیگر نیازی به خوردن و آشامیدن پیدا نمی‌کند و آخرین وعده غذایی که مصرف کرده سوپ عدس بوده است.

وی توسط پزشکان در آدیس آبابا، پایتخت اتیوپی، مورد بررسی قرار گرفته است. پس از سه سال آزمایش، آنها گفتند که او در سلامت کامل به سر می‌برد و هیچ غذا، آب یا مواد زائد در دستگاه گوارش او وجود ندارد. این نشان می‌دهد که او حتی نیازی به ادرار و مدفوع نیز ندارد.

سلامت روانی او در دُبی و قطر نیز مورد بررسی پزشکان قرار گرفته که در این زمینه نیز مشکلی در او دیده نشده است. این دختر معتقد است که وضعیت غیرمعمول او «کار خدا» است و نمی‌داند چرا شروع شده است. او معتقد است که دیگر هرگز غذا نخواهد خورد.

عادت عجیب یک زن

منبع: خبرآنلاین


12062176
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، «جی دی ونس» را به عنوان معاون خود برگزید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کمال کورسل متولد کشور فرانسه سال ۱۳۶۷ از طریق سپاه بدر در قالب گردان شهید دستغیب با شرکت در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» موسیقی تیتراژ سریال «وزیر مختار» از جمله آثاری است که می‌توان از آن به عنوان یکی از درست‌ترین ملودی‌های مرتبط با سریال‌های دهه‌های قبل نام برد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دولت سیزدهم خدمات زیربنایی و روبنایی قابل توجهی در استان تهران انجام داد که امید است، همین نگاه و رویکرد مثبت در دولت چهاردهم نیز تداوم یابد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پس از انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری انتظار این است در محافل سیاسی در دو بُعد اصلی قدرت یعنی تصمیم‌گیری و عدم تصمیم‌گیری بحث‌های بیشتری صورت گیرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حمله منافقین، شبیه حمله بعثی‌ها در اوایل جنگ بود؛ به‌جای نفربر‌های چرخ زنجیری، با نفربر‌های چرخ لاستیکی با سرعت پنجاه تا شصت کیلومتر، در یک ستون بزرگ حرکت کردند تا سریع به تهران برسند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌ی KHAMENEI.IR صبح روز گذشته پس از انجام گفت‌وگویی با رئیس جمهور منتخب، تصویری به مسعود پزشکیان اهدا کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» استان کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران در کنار همه آیین‌ها، رسوم و سنت‌های دیرین و زیبایی‌های طبیعی نهفته خود سرشار از خوراکی‌های سنتی و متنوع است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» برخی کارشناسان معتقدند خشونت منافقین که نام مجاهدین خلق را یدک می‌کشیدند چه در زمان انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس بیشتر از داعش و حتی مغول بود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» برخی کارشناسان معتقدند خشونت منافقین که نام مجاهدین خلق را یدک می‌کشیدند چه در زمان انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس بیشتر از داعش و حتی مغول بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است