استانی 15:55 - 29 اردیبهشت 1401

برنامه های ارتحال امام خمینی در استان زنجان  مردمی  برگزار شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی، ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در استان گفت: این ایام، فرصت خوبی برای تبیین مجموعه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای پرچم اسلام در سراسر جهان است.

وی اظهار کرد: از این فرصت باید برای تبیین ارزش‌ها و داشته‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه ابعاد مختلف شخصیتی و تاثیرگذاری امام راحل فقط محدود به داخل کشور نیست بلکه به خارج از مرزها نیز ارتباط دارد، گفت: ما میراث‌دار بنایی هستیم که امام راحل نهاده است.

رفیعی تاکید کرد: در شرایط ویژه‌ای به سر می‌بریم و مقام معظم رهبری به عنوان دیده‌بان و راهبر اصلی نظام، جهاد تبیین را مطالبه کرده‌اند.

وی افزود: در برگزاری برنامه‌ها باید به ابعاد مختلف شخصیتی، آرمان‌ها و وصیت‌نامه سیاسی- الهی امام راحل و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخته شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بر لزوم مردمی بودن برنامه‌ها تاکید کرد و یاد آورشد: اجرای هماهنگ سرود «سلام فرمانده» اقدام خوبی است که به‌صورت یک برنامه باشکوه و با حضور دهه نودی‌ها و نوجوانان در این ایام برگزار شود.

رفیعی گفت: مراسم و برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مختلف و با تاکید بر جنبه مردمی بودن باید برگزار شود.

وی بر لزوم فضاسازی شهرها متناسب با ایام ارتحال امام خمینی با توجه به تقارن دهه کرامت با سالروز ۱۴ و ۱۵ خرداد تاکید کرد و گفت: در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد که ایام عزاداری است، شاهد تغییراتی در فضاسازی شهرها باید باشیم.


11566652
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است