استانی 13:20 - 10 مهر 1401

خراسان رضوی دارنده رتبه نخست پوشش دانش آموزان استثنایی

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد روحانی اظهار کرد: خراسان رضوی با داشتن ۱۲.۸ درصد از کل دانش آموزان استثنایی کشور، بالاترین میزان شناسایی و پوشش تحصیلی این دانش آموزان را در مقایسه با سایر استان‌ها دارد.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی با بیان اینکه هم اکنون ۱۸ هزار دانش آموز استثنایی در استان تحت پوشش تحصیلی هستند، افزود: تعداد ۸ هزارو ۲۰۰ نفر از این شمار که تا پایان مهر ماه امسال به ۸ هزارو ۵۰۰ نفرمی رسد، دانش آموزان استثنایی هستند که در مدارس ویژه ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: برای سال تحصیلی جدید هزار و ۳۴۹ کلاس در ۲۶۰ فضای آموزشی فعالیت دارد و ثبت نام تا پایان مهر ماه امسال ادامه دارد.

روحانی بیان کرد: علاوه بر این تعداد، ۹ هزارو ۵۰۰ نفر هم دانش آموزان استثنایی هستند که به صورت تلفیقی و فراگیر از خدمات آموزشی در مدارس عادی استفاده می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در کل کشور تعداد ۱۵۰ هزار دانش آموز استثنایی تحت پوشش هستند، تصریح کرد: بالا بودن شمار دانش آموزان استثنایی خراسان رضوی به دلیل شناسایی بیشتر و پوشش تحصیلی مطلوب‌تر این گروه از دانش آموزان است.


11700676
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است