فرهنگی‌هنری 15:34 - 06 بهمن 1393
اجراهای هفتمین روز از سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر؛
اجراهای هفتمین روز از سی و سومین جشنواره تئاتر فجر با نمایش "فراموشی" از روسیه آغاز خواهد شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ هفتمین روز از سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با نمایش "فراموشی" به کارگردانی اسکندر اسکایف از روسیه در دور اجرایی 16 و 18 در تئاتر باران آغاز می‌شود.



بنابراین گزارش نمایش "امیر کبیر" به کارگردانی محمدرضا شاه‌مردی در دو اجرای 16 و 18 در تماشاخانه مهر حوزه هنری به روی صحنه می‌رود.



همچنین تماشاخانه سنگلج در دو اجرای 17 و 19 میزبان نمایش "بوی خوش سیمرغ" به کارگردانی علی نقی رزاقی از شیراز است.



"در سوگ کاظم اشتری" به کارگردانی احسان بیات‌فر در دو اجرای 17 و 19 در تالار هنر به روی صحنه خواهد رفت.



تالار حافظ نیز پذیرای نمایش "رویای پاییزی" به کارگردانی فریندخت زاهدی در دو اجرای 17 و 20 کار مشترکی از ایران و نروژ است.



سالن چهار سو در مجموعه تئاتر شهر نیز در سانس‌های 18:30 و 20:30 میزبان نمایش "بوقلمون" به کارگردانی خیرالله تقیان‌پور است.



همچنین "الیور تویست" به کارگردانی اصغر خلیلی در دو اجرای 18 و 20:30 در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.



نمایش‌های "باغ آلبالو" به کارگردانی آتیلا پسیانی و "خانم ها، آقایان، ما با سرعت بسیار زیاد در حرکت هستیم" به کارگردانی ابوالفضل یزدانی از بجنورد و به ترتیب در سالنهای استاد سمندریان و استاد ناظر‌زاده‌ کرمانی سانس‌های 17 و 19:30 ، 18 و 20 به روی صحنه می روند.



تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان نیز میزبان نمایش "ترانه‌ةای تلخ تارا" در دو اجرتای 17 و 19 است.



نمایش‌های خیابانی در هفتمین روز از سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با نمایش "نی نی اخاذه و مدادرنگی" به کارگردانی میریم خاکسار تهرانی در ساعت 16 در محوطه تئاتر شهر آغاز می‌شود.



نمایش "نگرانم" به کارگردانی احمد صمیمی در ساعت 16:30 و نمایش "تلخند" به کارگردانی مجید قدیمی ساعت 17 از دیگر تئاترهای خیابانی هستند که در محوطه‌ی تئاتر شهر اجرا می‌شود.



"هیلانه" به کارگردانی علی عمرانی و آگهی فروش و استخدام به کارگردانی مسعود محرابی به ترتیب در ساعت های 16 و 16:30 در محوطه‌ی خانه‌ی هنرمندان اجرا می‌شود.



محوطه برج میلاد نیز میزبان نمایش "شوپه" به کارگردانی طیبه مقدم در ساعت 17 است.



انتهای پیام/ رض




5706105
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شعبه‌‏ای از حرم سیدالشهدا (ع) است و این فضیلتی بزرگ است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک منتقد گفت: می‌توان «نون‌خ ۵» را از نظر فرهنگی و قومی، بازتاب‌دهنده اتحاد اقوام ایرانی با تمرکز بر دو قوم کرد و بلوچ دانست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کانون خدمت رضوی تهران در جلسه‌ای که ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد، با معرفی دبیر آغاز به کار کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه جشنواره شعر عربی طوفان القوافی اعلام کرد که برگزیدگان این مسابقه به زودی در یک جشن بزرگ در بصره معرفی و تکریم خواهند شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزارشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از شگفتی سفر به پاکستان، سریلانکا و استقبال گروه‌های گوناگون در هر دو کشور از رئیس‌جمهور صحبت کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است