اقتصادی 09:32 - 20 بهمن 1394
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در حالی به کار خود ادامه می‌داد که با افزایش 2 هزار و 280 واحدی به عدد 76 هزار و 814 واحد رسید.

شاخص در کانال 76 هزار واحدیبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در آغاز معاملات روز جاری به افزایش هزار و 30 واحدی به عدد 76 هزار و 814 واحد رسید.


بر اساس این گزارش ارزش کل معاملات بورس تهران از 507 میلیارد و 827 میلیون ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 254 میلیارد و 796 میلیون اوراق مالی قابل معامله طی 8 هزار نوبت رید و فروش بود.


شاخص کل (هم‌وزن) با افزایش 127 واحدی به عدد 12 هزار و 689 رسید.


گفتنی است نمادهای اخابر، فولاد و رمپنا با بیشترین اثر موجب رشد دماسنج تالار شیشه‌ای شدند.


شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 12.50 واحد افزایش به عدد 827 دست یافت که بر این اساس تعداد 10 میلیون سهم به ارزش 31 میلیارد و 729 میلیون ریال در یک هزار نوبت معاملاتی دست به دست شد.


بر اساس این گزارش ارزش کل معاملات بورس تهران از 3 میلیارد و 150 میلیون ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و 429 میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 72 هزار نوبت خرید و فروش بود.


گفتنی است نمادهای اخابر، فارس و تاپیکو با اعمال بیشترین اثر مثبت موجب رشد دماسنج بازار سرمایه شدند.


شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 20.60 واحد افزایش به عدد 835 دست یافت که بر همین اساس تعداد 243 میلیارد و 739 میلیون سهم به ارزش 739 میلیارد و 676 میلیون ریال در 22 هزار نوبت معاملاتی دست به دست شدند.


انتهای پیام/




شاخص در کانال 76 هزار واحدی باشگاه خبرنگاران

7668931
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تامین زمین، زمینه ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن ویلایی را فراهم می‌کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ایران گام‌های مهمی برای اطمینان از کاهش موثر خطر بلایا و گنجاندن موضوع‌های مرتبط در مباحث مدیریت برنامه‌ریزی برداشته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر راه و شهرسازی گفت: با آزادسازی ۱۳ هزار پلاک فرسوده حریم ۳۰ متری تونل ریلی منطقه ۱۷ تهران، امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی فراهم می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از وصل‌شدن آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی گفت: پیش بینی می شود که تولید شیرخشک تا پایان سال به مرز ۳۰۰ هزار تن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و در صورت پرداخت تسهیلات ساخته می‌شوند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مبارزه با آفات عمومی و همگانی حفظ نباتات گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و بارش های رگباری، سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس تحقیقات تغذیه دام و طیور موسسه تحقیقات علوم دامی از امکان جبران خلاء عملکردی در دامداری‌ها با استفاده از خوراک کامل دام خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: بنابر سیاست وزارت جهاد مبنی بر افزایش جوجه‌ریزی‌ها، ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ در راستای تعدیل قیمت در بازار باید صادر شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» طبق مصوبه شورای عالی مسکن، ثبت آگهی ملکی در سکو‌های اینترنتی منوط به احراز هویت مالک و کد پستی ملک در سامانه املاک و اسکان است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است