فرهنگی‌هنری 17:45 - 07 بهمن 1393
مشهد - ایرنا - دبیر چهارمین جشنواره استانی تئاتر میثاق گفت: این جشنواره با حضور هفت نمایش برتر از شهرستان های استان در کاشمر برگزار می شود.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر، محمد ناصری افزود: با انتشار فراخوان جشنواره 32 متن نمایشی از شهرهای مختلف خراسان رضوی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد 13 متن توسط هیئت بازخوان انتخاب و به مرحله بازبینی معرفی شد.



وی با اشاره به انجام مرحله بازبینی از آثار نمایشی اظهار کرد: هیات داوران هفت اثر را برای شرکت در چهارمین جشنواره استانی تئاتر میثاق انتخاب کردند.



وی گفت: این جشنواره از 18 بهمن ماه به مدت سه روز در مجتمع فرهنگی ، هنری سرو کاشمر برگزار می شود.



وی، نمایش های '578' به نویسندگی و کارگردانی صالح کامرانی از مشهد، 'هشت قدم مانده به عشق' به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی محمد حسن زاده از تربت حیدریه و 'طوفان' به نویسندگی حسین فدایی حسین و کارگردانی محمد جهانپا از مشهد، را از نمایش های منتخب برای شرکت در این جشنواره نام برد.



به گفته وی، نمایش های 'جاده منتهی به قله' به نویسندگی محمد باقر نباتی مقدم و کارگردانی وحید ذاکری از خواف، 'باد که می نویسد'، به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی وحید بهاری از تربت حیدریه، 'آخ اگه بارون بزنه' به نویسندگی میلاد اکبرنژاد و کارگردانی افسانه اصیلی از کاشمر و نمایش 'مرگ کسب و کار من است' به نویسندگی صحرا رمضانیان و کارگردانی میترا محمدیان از کاشمر نیز از دیگر نمایش های منتخب می باشند.



کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.



7497 / 664

انتهای پیام /*


5716099
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شعبه‌‏ای از حرم سیدالشهدا (ع) است و این فضیلتی بزرگ است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک منتقد گفت: می‌توان «نون‌خ ۵» را از نظر فرهنگی و قومی، بازتاب‌دهنده اتحاد اقوام ایرانی با تمرکز بر دو قوم کرد و بلوچ دانست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کانون خدمت رضوی تهران در جلسه‌ای که ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد، با معرفی دبیر آغاز به کار کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه جشنواره شعر عربی طوفان القوافی اعلام کرد که برگزیدگان این مسابقه به زودی در یک جشن بزرگ در بصره معرفی و تکریم خواهند شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزارشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است