فرهنگی‌هنری 08:38 - 04 مرداد 1396
توسط انتشارات معین؛
دو رمان «مدار صفر درجه» و «درخت انجیر معابد» نوشته احمد محمود توسط انتشارات معین به چاپ یازدهم رسیدند.

«مدار صفر درجه» و «درخت انجیر معابد» به چاپ یازدهم رسیدند

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات معین که چاپ آثار احمد محمود را به عهده دارد، تعدادی از عناوین داستانی این نویسنده را تجدید چاپ کرده است.

یکی از آثار شناخته شده محمود، رمان «مدار صفر درجه» است که درباره زندگی مردم جنوب ایران و خسارات ناشی از جنگ تحمیلی بوده و در ۳ جلد به چاپ رسید. این رمان برای اولین بار در سال ۷۲ چاپ شد.

مجموع ۳ جلد این رمان با هزار و ۷۸۲ صفحه چاپ شد. نفت و عدم دسترسی مردمی که روی این نعمت زندگی می کنند، از جمله مسائلی است که در این اثر داستانی مورد توجه قرار گرفته است.

«مدار صفر درجه» به تازگی به چاپ یازدهم رسیده است.

رمان دیگر احمد محمود که توسط این ناشر تجدید چاپ شده، «درخت انجیر معابد» است که کتاب مفصل دیگری از این نویسنده است و در دو جلد به چاپ رسیده است. «درخت انجیر معابد» برای اولین بار در سال ۷۹ و با حجم هزار و ۳۸ صفحه به چاپ رسید.

این رمان به تازگی به چاپ یازدهم رسیده است.

«از مسافر تا تبخال» هم که چاپ اولش در سال ۷۱ راهی بازار شد، به تازگی به چاپ ششم رسیده است. «غریبه ها و پسرک بومی» هم به تازگی توسط این ناشر چاپ هشتمی شده است.

«سه کتاب» محمود هم از دیگر آثار تجدید چاپی اوست که به تازگی به چاپ دوم رسیده است.


9295046
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شعبه‌‏ای از حرم سیدالشهدا (ع) است و این فضیلتی بزرگ است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک منتقد گفت: می‌توان «نون‌خ ۵» را از نظر فرهنگی و قومی، بازتاب‌دهنده اتحاد اقوام ایرانی با تمرکز بر دو قوم کرد و بلوچ دانست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کانون خدمت رضوی تهران در جلسه‌ای که ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد، با معرفی دبیر آغاز به کار کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه جشنواره شعر عربی طوفان القوافی اعلام کرد که برگزیدگان این مسابقه به زودی در یک جشن بزرگ در بصره معرفی و تکریم خواهند شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزارشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است