گوناگون 15:38 - 21 بهمن 1394
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و امام جمعه قم با انتشار پیامی از آحاد ملت برای حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دعوت کرد.

دعوت تولیت آستان حضرت معصومه (س) برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی به مناسبت 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بدین شرح است:

«اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِ‍م و لا هُم یَحزَنُون»

دهه مبارکه فجر یادآور انقلاب شکوهمند ملت شجاع و مومن ایران اسلامی در مقابل طاغوت است. این انقلاب با استعانت از قرآن کریم و معارف اهل بیت علیهم السلام و رهبری حضرت امام راحل و جانفشانی ملت جان بر کف در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید.

اینک در حالی به استقبال سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می رویم که دشمنان قسم خورده این انقلاب در صدد نفوذ و تضعیف و فتنه در مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی هستند و همچنین انقلاب با توجه به حساسیت بالای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی بیش از پیش مورد آماج حملات ناجوانمردانه قرار گرفته است.

از این رو حضور مردم در صحنه اهمیت بیشتری دارد، البته امت حزب الله و همیشه در صحنه تحت رهنمودهای امام خامنه‌ای مد ظله العالی مقابل این زیاده خواهی ها و توطئه های استکبار جهانی خواهد ایستاد و با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی امسال تجدید بیعت با حضرت حجت عج و امام راحل و مقام معظم رهبری خواهد کرد؛ لذا از محضر امت حزب الله استان قم دعوت می نمایم در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن با شکوه هر چه تمام تر حضور بهم رسانند. و من الله التوفیق

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها

انتهای پیام


7671766
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است