فرهنگی‌هنری 12:19 - 05 شهریور 1393
یستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی از 18 تا 24 آبان ماه سال جاری توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت شورای هماهنگی تشکل‌های مدیریتی مطبوعات کشور برگزار می‌شود.

شرایط و نحوه ثبت‌نام در بیستمین نمایشگاه مطبوعات اعلام شد

به گزارش بخش رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مهران عباسی انارکی - مشاور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی - اعلام کرد: ثبت‌نام اولیه به منظور برآورد تعداد متقاضیان و با هدف برنامه‌ریزی و پیش‌بینی میزان تخصیص فضا، گروه‌بندی موضوعی رسانه‌ها، تأمین ملزومات و امکانات نمایشگاهی، تدارکات و تأمین شبکه و خطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و سایر تمهیدات جانبی از تاریخ 5 تا 20 شهریور سال جاری صورت می گیرد.

مشاور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: متقاضیان به چهار دسته اصلی تفکیک می شوند:

الف) مطبوعات ( شامل روزنامه، هفته نامه، دو هفته نامه، ماهنامه، دوماهنامه و فصلنامه)

ب) خبرگزاری‌ها، پایگاه های خبری و اطلاع رسانی.

ج) مؤسسات مطبوعاتی، انجمن ها و تشکل های صنفی، روابط عمومی دستگاه ها.

د) صنایع، خدمات و تجهیزات مرتبط مطبوعاتی ( چاپ، کاغذ، توزیع، فناوری شبکه و اطلاعات، مؤسسات بازرگانی و دست‌اندرکار در زمینه آگهی‌های رسانه ای و ...)

کلیه مراحل پیش ثبت نام، ثبت نام قطعی، انتخاب محل غرفه، پرداخت وجه، دریافت اطلاعات غرفه داران برای صدور کارت، اعلام سیاست ها و ضوابط و اطلاع رسانی رویدادها و برنامه های جنبی نمایشگاه؛ صرفا از طریق سایت نمایشگاه مطبوعات به نشانی اینترنتی perssexpo.ir انجام می پذیرد.

قائم مقام ستاد برگزاری نمایشگاه مطبوعات یادآور شد: در این مرحله از ثبت نام وجهی دریافت نمی‌شود ولی تعرفه واگذاری غرفه‌ها در سایت برای اطاع متقاضیان درج شده است و در مرحله ثبت نام قطعی، متقاضیان متراژ و محل غرفه را از طریق سایت نمایشگاه روی نقشه مشخص و بصورت برخط، هزینه واگذاری را پرداخت خواهند کرد.

در بیستمین نمایشگاه مطبوعات حداقل متراژ 12 متر بوده و با همین ضریب افزایش می یابد و برای متراژهای مازاد بر 24 متر برای رسانه‌های بخش خصوصی 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

عباسی اضافه کرد: رسانه هایی امکان حضور در نمایشگاه را دارند که در حال انتشار باشند.

وی در ادامه بیان کرد: ثبت نام قطعی از پانزدهم تا پایان مهرماه سال جاری خواهد بود.

روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی شماره تلفن های 9-88723227 مربوط به دبیرخانه نمایشگاه را برای پاسخگویی سئوالات احتمالی متقاضیان شرکت در نمایشگاه اعلام کرد.

انتهای پیام


4578248
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام‌ مهمی دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شعبه‌‏ای از حرم سیدالشهدا (ع) است و این فضیلتی بزرگ است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک منتقد گفت: می‌توان «نون‌خ ۵» را از نظر فرهنگی و قومی، بازتاب‌دهنده اتحاد اقوام ایرانی با تمرکز بر دو قوم کرد و بلوچ دانست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است