فرهنگی‌هنری 11:21 - 30 فروردین 1393
سنندج - ایرنا - معاون ارتباطات نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: فعالان رسانه های جمعی و روابط عمومی های ادارات و سازمان ها برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال ˈاقتصاد و فرهنگی با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نقش مهمی ایفا می کنند.

محمد مهدی طالبی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا به پیام حکیمانه معظم له در سال 93 اشاره کرد و افزود: وقتی که مباحث اقتصاد و فرهنگ در حوزه شعار سال مطرح می شود به نظر می رسد یک تعبیر کاملا معنایی، معنوی و دینی را به همراه خودش دارد که باید برای تبیین آن از تفکر و اندیشه صاحبنظران بهره گرفت.



وی با اشاره به وضعیت کنونی کشورمان گفت: اقتصاد ما بدون معنویت و توجه به مقوله های فرهنگی راه به جایی نمی برد و فرهنگ هم برای رشد، نیازمند یک اقتصاد پویا و قوی است که این نکات ارزنده و استراتژی در منویات رهبری نهفته است.



به گفته وی فردی که اقتصاد مناسب و مطلوبی نداشته باشد طبیعی است که نمی تواند به معنا و معنویت و زیرساخت ها و زیربناهای فرهنگی توجه کند، فعالان حوزه ارتباطات باید تمام همت و کوشش خود را برای تببین این منویات گهربار بکار بگیرند.



وی با بیان اینکه هر کجا که خلل و شکاف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره با وجود داشتن امکانات و نیروی انسانی پیدا شده نشان دهنده فقدان مدیریت متخصص است،گفت: البته مدیریت به منزله پیروی از مکاتب غربی نیست بلکه ترجمه مدیریت جهادی به معنای گفتمان انقلاب اسلامی است.



وی فعالان حوزه ارتباطات را افسران جبهه های جنگ نرم خواند و افزود: فعالان این عرصه با بکارگیری توان و تخصص خود در تحقق منویات رهبری در عرصه های مختلف می توانند نقش تعیین کننده ای در عزت بخشیدن به کشورمان عطا کنند.



وی فعالیت فعالان فرهنگی در فضاهای مجازی، رسانه های مکتوب، صدا و سیما و بهره گیری از فضای تبلیغات محیطی در شهرها، بروشورها و تراکت ها و تمامی بخش های اطلاع رسانی را برای تبیین این فرامین گهربار بسیار حایز اهمیت دانست.



طالبی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر فرزانه انقلاب در 29بهمن سال 92 و اهمیت رعایت تک تک بند های این موضوع از سوی همه مسوولین و فعالان عرصه اطلاع رسانی بر موضوع صرفه جویی در همه امور تاکید کرد.



وی موضوع عزم ملی را برای عزت بخشیدن به ایران اسلامی بسیار حایز اهمیت خواند و تاکید کرد: اهالی رسانه و مطبوعات می توانند با روشنگری و اطلاع رسانی جامع و کامل، مردم را دعوت به مشارکت و همکاری کنند، همانگونه که در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره تعیین کننده بوده اند.



به گفته وی مردم زمانی که با ابعاد موضوع ˈاقتصاد مقاومتیˈ و شیوه و اهداف دشمنان آگاه و آشنا شوند بطور یقین در این عرصه نیز به مانند گذشته حضوری فعالانه در صحنه خواهند داشت و نقشه و حربه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد که تحقق این نکته روز به روز اهمیت بیشتری می یابد.



وی در پایان بسیج همه امکانات عرصه اطلاع رسانی استان را برای پیشبرد برنامه های دولت تدبیر و امید در تحقق منویات رهبری ضروری خواند و بر آن تاکید کرد.ک/3



533/7354

انتهای پیام /*


3517024
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شعبه‌‏ای از حرم سیدالشهدا (ع) است و این فضیلتی بزرگ است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک منتقد گفت: می‌توان «نون‌خ ۵» را از نظر فرهنگی و قومی، بازتاب‌دهنده اتحاد اقوام ایرانی با تمرکز بر دو قوم کرد و بلوچ دانست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کانون خدمت رضوی تهران در جلسه‌ای که ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد، با معرفی دبیر آغاز به کار کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه جشنواره شعر عربی طوفان القوافی اعلام کرد که برگزیدگان این مسابقه به زودی در یک جشن بزرگ در بصره معرفی و تکریم خواهند شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزارشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است