فرهنگی‌هنری 15:25 - 08 آذر 1394
فیلم سینمایی «پی 22» با نام قبلی مرواریدهای خلیج فارس،روز دوشنبه نهم آذرماه ساعت 16، در سالن نمایش­های سازمان هنری رسانه‌ای اوج، با حضور جمعی از هنرمندان و خانواده معظم شهدا، به صورت اختصاصی اکران می‌شود.

اکران اختصاصی فیلم سینمایی «پی 22» در سازمان هنری رسانه اوج

به گزارش خبرگزاری فارس،فیلم سینمایی «پی 22» که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است، در مراسمی، روز دوشنبه نهم آذرماه، ساعت 16، در سالن نمایش­های سازمان هنری رسانه ای اوج، با حضور جمعی از هنرمندان و خانواده معظم شهدا، به صورت اختصاصی اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «پی 22» با نام قبلی مرواریدهای خلیج فارس، حماسه ناوچه جوشن نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس را به تصویر کشیده است.ناوچه جوشن در دوران دفاع مقدس ماموریت‌های موفقیت آمیز زیادی را در دفاع از آب‌های سرزمینی و همچنین تامین امنیت کشتی های نفتی و تجاری جمهوری اسلامی ایران را پشت سر می‌گذارد و در 29 فروردین 1367، در نبردی نابرابر، در دفاع از یکی از سکوهای مهم نفتی به محاصره نیروی دریایی آمریکا و تعدادی از هواپیماهای دشمن در می‌آید همه کارکنان آن جز یک نفر به درجه رفیع شهادت نائل می‌آیند. این فیلم روایت آن حماسه از زبان هادی ساعی(بازیگر نقش اول مرد) در نقش هادی، برای نوید(پسر فرمانده شهید ناوچه روشن) است.

فهرست برخی از عوامل این فیلم عبارتند از: حسین قاسمی جامی(نویسنده و کارگردان)، ،منوچهر فضلی(مجری طرح)، علیرضا شمس شریفی(دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، مرتضی غفوری(مدیر فیلمبرداری)، ایمان امیدواری( طراح گریم)، سعید بجنوردی( صدابردار)، محمد جواد شریفی راد(طراحی و اجرای جلوه‌های ویژه میدانی)،محسن غلامی( طراحی و اجرای صحنه)، سیداحمدرضا شجاعی(عکاس) و داوود حیدری(تهیه‌کننده).

http://fna.ir/WXD0XM

7445112
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شعبه‌‏ای از حرم سیدالشهدا (ع) است و این فضیلتی بزرگ است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک منتقد گفت: می‌توان «نون‌خ ۵» را از نظر فرهنگی و قومی، بازتاب‌دهنده اتحاد اقوام ایرانی با تمرکز بر دو قوم کرد و بلوچ دانست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کانون خدمت رضوی تهران در جلسه‌ای که ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد، با معرفی دبیر آغاز به کار کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه جشنواره شعر عربی طوفان القوافی اعلام کرد که برگزیدگان این مسابقه به زودی در یک جشن بزرگ در بصره معرفی و تکریم خواهند شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزارشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از شگفتی سفر به پاکستان، سریلانکا و استقبال گروه‌های گوناگون در هر دو کشور از رئیس‌جمهور صحبت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است