فرهنگی‌هنری 17:36 - 29 فروردین 1398
فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با بیان اینکه استقامت و شهامت نیروهای مسلح همواره حافظ این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است گفت: 29 فروردین سالروز ارتش و یادآور دلاوری‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

۲۹ فروردین یادآور دلاوری‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، امیر سرتیپ دوم خلبان محمد زال‌بیگی پنج شنبه ۲۹ فروردین در مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان به مناسبت گرامی داشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایستادگی و شهامت نیروهای مسلح و ارتش را ناشی از بصیرت آنها دانست و اظهار کرد: ۲۹ فروردین سالروز ارتش و یادآور دلاوری‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و در کنار مردم بودن، آراستگی به دین، تقوا و اخلاق نیکو و کارآمدی در دفاع از کشور و دین را از ویژگی‌های بارز ارتش و نیروهای مسلح ایران است، افزود: ارتش در عملیات‌هایی چون فتح سوسنگرد، فتح‌المبین، بیت‌المقدس، والفجر ۸، کربلای ۵، مرصاد و سایر عملیات‌ها نقش مهمی داشته است.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با بیان اینکه ارتش در مدیریت بحران و بلایای طبیعی نقش برجسته ای دارد گفت: ارتش در پیروزی و دوام انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، بازسازی کشور و در زمانه‌ای که ایران مورد هجوم عملیات روانی دشمن قرار گرفته نقش مهمی ایفا کرده است.

زال بیگی با بیان اینکه استقامت و شهامت نیروهای مسلح همواره حافظ این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است افزود: نیروهای مسلح در کنار مردم خواهند بود تا انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانند.



انتهای پیام


10106304
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شعبه‌‏ای از حرم سیدالشهدا (ع) است و این فضیلتی بزرگ است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک منتقد گفت: می‌توان «نون‌خ ۵» را از نظر فرهنگی و قومی، بازتاب‌دهنده اتحاد اقوام ایرانی با تمرکز بر دو قوم کرد و بلوچ دانست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کانون خدمت رضوی تهران در جلسه‌ای که ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد، با معرفی دبیر آغاز به کار کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه جشنواره شعر عربی طوفان القوافی اعلام کرد که برگزیدگان این مسابقه به زودی در یک جشن بزرگ در بصره معرفی و تکریم خواهند شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزارشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از شگفتی سفر به پاکستان، سریلانکا و استقبال گروه‌های گوناگون در هر دو کشور از رئیس‌جمهور صحبت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است