شرکت هواپیمایی ژاپن ایر، در بیانیهای، در ساعت ۲ و ۱۹ دقیقه بعد از ظهر به وقت توکیو، اعلام کرد فروش بلیتها پس از توقف در نتیجه این واقعه، دوباره آغاز شده و سیستمها بدون هیچ گونه نشت اطلاعات مشتری، بازیابی شدهاند و هیچ آسیبی به آنها وارد نشده است.
ژاپن ایر، پیش از این اعلام کرده بود که ۲۴ پرواز داخلی، به دلیل این مشکل، حداقل ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۱ صبح، با تاخیر مواجه شدند، اما این مشکل بر ایمنی پرواز یا تاخیر در خدمات خارجی، اثر نگذاشت.
قیمت سهام این شرکت هواپیمایی پس از اعلام حل شدن این مشکل، حداکثر ۰.۴ درصد افزایش یافت و روند احیا از افت ۲.۵ درصدی در معاملات صبح پنج شنبه در توکیو را آغاز کرد.
روز کریسمس در ژاپن، تعطیلات رسمی نیست، اما این مشکل در فصل اوج سفرهای زمستانی روی داد که بسیاری از مردم مرخصی میگیرند.
بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت ژاپن پست هلدینگ، در بیانیهای جداگانه اعلام کرد در نتیجه مشکل ژاپن ایر، با تاخیر در تحویل نامه در سراسر کشور مواجه شده است.
12132483