گوناگون 13:36 - 24 خرداد 1400
اگر دچار مشکلات مالی زیادی در کسب و کار خود شده اید و یا حتی در کسب و کار خود موفق هستید، اما می خواهید فروش خود را در مدت زمان کوتاهی چند برابر کنید؟با ما همراه شوید.

فرمول طلایی افزایش فروش فقط در 20 روز

به گزارش ایسنا بنابر اعلام تیم گرافیک، تا پایان این متن جذاب با ما همراه باشید تا شما را با فرمول طلایی افزایش فروش آشنا کنیم. 

قدم اول : نوشتن متن تبلیغاتی درست

ابتدا باید یک متن تبلیغات جذاب برای خود تهیه کنید، این متن باید حتما حتما شامل یک تخفیف ویژه و یا یک (کلمه تاثیر گذار) همچون، مشاوره رایگان، تخفیف، فوری و ده ها کلمه دیگر که مخاطب را جذب متن کند باشد.

دومین موضوعی که می تواند باعث جذاب تر شدن تبلیغ شما شود، قیمت آن است، دلیل این امرهم این است که بسیاری از مشتریان حوصله و حال تماس گرفتن و قیمت گرفتن از شما را ندارند. از این رو اگر دارای کسب و کاری هستید که می توانید در تبلیغ خود از قیمت استفاده کنید، حتما از این موضوع بسیار مهم دریغ نکنید.

قدم دوم : چاپ یک تراکت جذاب

در قدم دوم بعد از اینکه متن تبلیغاتی خود را آماده کردید می بایست یک چاپ تراکت حرفه ای از خدمات خود داشته باشید. توجه داشته باشید که چاپ یک تراکت شکیل می تواند تاثیر تبلیغات شما را دوچندان کند. لازم بذکر است عواملی همچون جنس تراکت، طراحی تراکت و کیفیت چاپ از مهمترین عوامل تاثیر در بازخورد تبلیغات است.

قدم سوم : پخش تراکت و نظارت روی پخش

شما می بایست 20 هزار تراکت برای 20 روز آماده داشته باشید، از روی دیگر یک تراکت پخش خوب استخدام کنید و نظارت بر آن را در این 20 روز لحظه به لحظه داشته باشید. توجه داشته باشید برای هر روز 1000 عدد تراکت جدا کرده و به تراکت پخش کن خود تحویل دهید. مناطقی که می بایست تراکت پخش کن، تراکت شما را پخش کند به آن نشان دهید و روی پخش آن نظارت کامل داشته باشید.

نکته مهم : توجه داشته باشید که با 1000 یا 2000 عدد تراکت جواب نخواهید گرفت، این پروسه باید در یک بازه 20 روزه انجام شود. به طور مثال از 1 خرداد تا 20 خرداد این تراکت ها پخش می شود و از 1 خرداد تا 30 خرداد به مدت 30 روز میزان افزایش فروش بررسی شود.

قطعا اگر تمام مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید به یک شگفتی در افزایش فروش خود خواهید رسید. حال نوبت این رسیده که در 20 روز ماهه دوم برای افزایش فروش خود در هر روز، 2 هزار عدد تراکت پخش شود تا میزان افزایش فروش شما دوبرابر شود و این پروسه را می توانید با افزایش فروش در ماه های آینده برای تیراژهای بالاتر در هر روز انجام دهید.

اگر تمامی مراحل بالا به درستی انجام نشود منشا نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت، به طور مثال اگر شما متن تبلیغاتی درستی تهیه کرده باشید و حتی پخش کاملی را هم انجام داده باشید اما تراکت شما از کیفیت چاپ بالایی برخوردار نباشد بازدهی شما بسیار کم خواهد شد. از این رو در 3 قدم اجرایی، در فرمول طلایی افزایش فروش دقت لازم را فرمائید.

در آخر به شما یک برند معتبر به نام مجموعه چاپ "تیم گرافیک" را معرفی می کنیم که تنها مجموعه چاپ در ایران است که کمترین قیمت را برای محصولات خود از جمله چاپ تراکت ضمانت می کند. شما می توانید در این مجموعه چاپ انوع تراکت را با ضمانت کمترین قیمت در ایران سفارش دهید.

پرسنل حرفه ای و آموزش دیده، سایت پیشرفته، ضمانت قیمت و کیفیت چاپ بالا،  از مهمترین مزیت های این مجموعه نسبت به رقبای خود است

شما می توانید برای ثبت سفارش در این مجموعه به آدرس سایت teamgraphic.ir مراجعه کرده و یا با شماره های 02144044881-02144044827-02144055992 تماس حاصل فرمائید.

انتهای رپرتاژ آگهی


11104768
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است