استانی 21:34 - 13 مرداد 1399

ماموران آگاهی استان کردستان شش باند سرقت را منهدم کردند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی انتظامی کردستان، عبدالله فاتحی اظهار کرد: از اواسط تیر ماه سال جاری گزارش‌هایی تحت عنوان سرقت باندی منزل، موتورسیکلت، سیم کابل برق هوایی، گوشی تلفن همراه، اماکن خصوصی در سطح شهرستان سنندج گزارش داده می‌شد.

وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی حجم سرقت‌های به وقوع پیوسته در سنندج تیم‌های ویژه متشکل از مأموران پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را شروع کردند.

رئیس پلیس آگاهی کردستان بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و بهره‌گیری از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار ۲۹ نفر از اعضای ۶ باند که ۲۷ مرد و ۲ زن بودند، طی چند عملیات هدفمند پلیسی دستگیر و برای انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فاتحی یادآور شد: با ارائه شواهد و مدارک از سوی کارآگاهان، متهمان چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و به ۱۳۷ فقره سرقت باندی منزل، موتورسیکلت، سیم کابل برق هوایی، گوشی تلفن همراه، اماکن خصوصی اعتراف کردند..

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه زیادی از جمله گوشی‌های هوشمند یک دستگاه لب تاب و یک دستگاه میکروسکوپ تغییر رمز سریال گوشی و یک دستگاه هویه هوشمند، سیم برق هوایی، سلاح گرم، سلاح سرد، قطعات اوراق شده خودرو کشف شد که ارزش اموال کشف شده بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برآورد گردید.

فاتحی ادامه داد: در بازرسی از منزل یک متهم نیز بیش از ۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان با اشاره به اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی از صحنه‌های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفت، گفت: در همین راستا پرونده تشکیل و متهمان به همراه مال خران دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فاتحی در پایان به منظور پیشگیری از این گونه جرایم به شهروندان توصیه کرد اماکن و وسایل خود را به تجهیزات بازدارنده و ایمنی، یا نگهبان ثابت، دوربین‌های کنترل کننده مجهز کنند و در حفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند.


10650979
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» ۵۶ هشدار سطح زرد، ۱۸ هشدار نارنجی و پنج هشدار قرمز هواشناسی از سال گذشته تاکنون در لرستان صادر و بارندگی های به نسبت مطلوبی ثبت شد اما بنابر اعلام نظر کارشناسان و آمار و ارقام، این بارش های پرتکرار تاکنون حریف خطر خشکسالی نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است