اجتماعی 07:00 - 01 اردیبهشت 1403
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: امسال ۲۵ تقاطع به بهره‌برداری می‌رسد و هر ماه حداقل دو طرح عمرانی افتتاح خواهد شد.

آخرین وضعیت پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره)/ امسال ۲۵ تقاطع در تهران به بهره برداری می‌رسد

هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پروژه شاخه غربی پروژه یادگار امام(ره)  یکی از پیچیده‌ترین پروژه‌های مدیریت شهری است و عملیات اجرایی آن پیش از این آغاز شده بود که به دلیل پیچیدگی‌ها، وجود معارضین و تاسیسات زیرسطحی رها شد‌.

حق‌بین با بیان بخش زیادی از معارضین رفع و اقدامات گسترده‌ای انجام شد، اظهار کرد: این پروژه از جنوبی‌ترین نقطه بزرگراه یادگار امام در میدان جی آغاز می‌شود و با عبور از اراضی آموزش و پرورش، ارتش و وزارت دفاع به بلوار بهار، بزرگراه شهید برورجردی، بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل می‌شود.

وی تاکید کرد: حجم قابل توجهی از کار در میدان جی صورت می‌گیرد و در جلسات برگزار شده با پلیس راهور طرح‌های ترافیکی نهایی شده و به محض اینکه انسداد ترافیکی صورت بگیرد اجرای آن آغاز خواهد شد. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه پنج هزار میلیارد تومان برای اجرا و هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای رفع معارضین در نظر گرفته شده است گفت: در گام اول، میدان فتح، مسیر غرب به شمال از مسیر‌های اصلی است و ظرف دو تا سه ماه آینده به سرعت اجرایی خواهد شد و به دلیل پیش تنیدگی دهانه‌ها و تکنیک‌های اجرایی تا ۶ ماه آینده ترافیک به روی پل منتقل خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه اگر مشارکت شهروندان وجود نداشته باشد نمی‌توان اجرای طرح‌ها را پیش برد، گفت: امسال ۲۵ تقاطع به بهره‌برداری می‌رسد و هر ماه حداقل دو طرح عمرانی افتتاح خواهد شد.


12048836
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: سربازان می‌توانند برای مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا در سامانه سخا ثبت‌نام کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان حفاظت مترو از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که در بوستان ولایت مرتکب قتل شده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس آگاهی تهران بزرگ به موضوع حمله سارقان به امین منوچهری بازیکن سابق باشگاه استقلال ورود کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه به مناسبت روز کارگر از استقرار تیم‌های دائمی و تخصصی وکلا و کارشناسان این مرکز در شهرک‌های صنعتی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل دفتر حیات وحش سازمان حفاظت محیط‌ زیست گفت: آموزش به نیروهای محیط زیست و ارگان‌های مختلف جزو اصلی ترین ارکان های مهم برای مقابله با قاچاقچیان حیات وحش است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل دفتر حیات وحش سازمان حفاظت محیط‌ زیست گفت: آموزش به نیروهای محیط زیست و اٌرگان‌های مختلف جزو اصلی ترین ارکان های مهم برای مقابله با قاچاقچیان حیات وحش است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است